هارمونی او اس برای اولین بار روی هواوی میت پد ۲ و هواوی واچ ۲ عرضه می‌شود - تکفارس 
هارمونی او اس برای اولین بار روی هواوی میت پد ۲ و هواوی واچ ۲ عرضه می‌شود - تکفارس 

هارمونی او اس برای اولین بار روی هواوی میت پد ۲ و هواوی واچ ۲ عرضه می‌شود

افشین نوری
۹ خرداد ۱۴۰۰ - 09:31
هارمونی او اس

هواوی قرار است سیستم عامل هارمونی او اس خود را در تاریخ ۲ ژوئن معرفی کند. این شرکت چینی برنامه‌های بزرگی برای جایگزینی اندروید با این سیستم عامل دارد و قصد دارد تا آخر امسال سیستم عامل خودش را روی ۳۰۰ میلیون دستگاه اجرا کند.

بخشی از این دستگاه‌ها شامل دستگاه‌های جدید این شرکت خواهند بود. هواوی در همین راستا، تصاویری به‌منظور رویداد ۲ ژوئن خود منتشر کرده که در آن‌ها به دستگاه‌های جدیدی مانند میت پد پرو ۲ و هواوی واچ ۳ اشاره کرده است. این دستگاه‌ها به احتمال زیاد جزو اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که هارمونی او اس را اجرا می‌کنند.

مطالب مرتبط:

با این حال، بخش بزرگی از ۳۰۰ میلیون دستگاهی که هواوی اعلام کرده، شامل دستگاه‌های فعلی این شرکت خواهند بود که از اندروید به هارمونی بروزرسانی خواهند شد. ما انتظار داریم که این پروسه به‌زودی شروع شود و احتمالاً بعد از رویداد ۲ ژوئن شاهد این اتفاق خواهیم بود. ما براساس اطلاعات یک منبع معتبر، اسامی تعدادی از گوشی‌هایی که از اندروید به هارمونی مهاجرت خواهند کرد را می‌دانیم. این هندست‌ها عبارتند از: میت ۴۰، میت ۴۰ پرو پلاس، میت ۴۰ RS، میت ایکس ۲، نوا ۸، نوا ۸ پرو و میت پد پرو.

هارمونی او اس

این منبع همچنین گفته است که بسیاری از دستگاه‌های موجود در فروشگاه‌های حضوری، پیشاپیش به هارمونی او اس بروزرسانی شده‌اند و این دستگاه‌ها بلافاصله بعد از رویداد ۲ ژوئن عرضه خواهند شد. این دستگاه ظاهراً‌موج اول دستگاه‌هایی هستند که هارمونی را دریافت کرده‌اند و دستگاه‌های بیشتری نیز در ادامه کار آن را دریافت خواهند کرد.

هارمونی او اس

هنوز سوالات زیادی درباره هارمونی او اس وجود دارد. ما در حال حاضر اطلاعات کمی درباره آن داریم؛ با این‌حال ما براساس ویدیویی که اخیراً منتشر شده و به مقایسه اندروید و این سیستم عامل پرداخته است می‌دانیم که این دو سیستم عامل از نظر بصری کاملاً شبیه به هم هستند و تفاوت چندانی باهم ندارند. در هر حال، باید منتظر بمانیم  ببینیم که سیستم عامل اختصاصی هواوی، روی دستگاه‌های این شرکت چگونه عمل خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید