پیش نمایش گوشی ویوو V21 5G - تکفارس 
پیش نمایش گوشی ویوو V21 5G - تکفارس 

پیش نمایش گوشی ویوو V21 5G

آرمین مکاری
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - 09:00
پیش نمایش ویوو V21

در سال ۲۰۱۳، دیکشنری آکسفورد، کلمه انگلیسی Selfie (سلفی) را به عنوان کلمه سال انتخاب کرد، با وجود این محبوبیت و پس از گذشت هشت سال، هنوز بسیاری از گوشی‌ها دوربین سلفی مناسبی ندارند اما اگر به یک گوشی هوشمند با دوربین جلوی فوق‌العاده نیاز دارید، جدیدترین گوشی ویوو به تصمیم‌گیری شما کمک خواهد کرد.

مشاهده مشخصات کامل

سخت‌افزار و بدنه

ویوو V21 5G

درون این گوشی، شاهد پردازنده دایمنسیتی ۸۰۰U هستیم که رقیب اصلی اسنپدراگون ۷۵۰G به حساب می‌آید. ممکن است این تراشه برای اجرای بازی‌ها با نرخ فریم ۹۰ کافی نباشد، اما به هر حال وجود نمایشگر ۹۰ هرتزی امولد با پشتیبانی از فناوری HDR 10 پلاس در ویوو V21 نکته مثبتی به نظر می‌آید و می‌تواند تصاویر چشم‌نوازی را به نمایش بگذارد. هنگام کار با این گوشی، متوجه بدنه نازک و سبک آن می‌شوید که ۱۷۶ گرم وزن و ۷٫۳ میلی‌متر ضخامت دارد. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری V21 از شارژر سریع ۳۳ واتی نیرو می‌گیرد و تنها در عرض نیم ساعت، تا ۶۳ درصد پر می‌شود که در مقایسه با مدل پیشین، یعنی V20، سه درصد کم‌تر است.

دوربین

ویوو V21 5G

ویوو V21 5G از  ترکیب دوربین سطح بالایی برخوردار است و با یک دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی، می‌تواند رقیبی بسیار جدی برای گوشی‌های گران قیمت مانند آیفون ۱۲، اکسپریا ۱ III و گلکسی S21 به حساب بیاید. همچنین دوربین جلوی این گوشی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) استفاده می‌کند که هیچکدام از پرچمدارهای مذکور از آن برخوردار نیستند و تا کنون شاهد موارد معدودی در این زمینه بوده‌ایم. لرزش‌گیر اپتیکال این امکان را به شما می‌دهد تا ویدیوهای واضحی را به هنگام پیاده‌روی یا داخل خودرو به ثبت برسانید. ویوو V21 5G قادر به ضبط فیلم‌های ۴K با دوربین جلو و پشت خود می‌باشد اما تنها گزینه ۳۰ فریم بر ثانیه در دسترس است و عملکرد فلش‌های LED در محیط‌های تاریک قابل قبول است.

جمع‌بندی

ویوو V21 5G

ویوو با پرچمدارهای سری ایکس خود پیشرفت چشمگیری در بخش دوربین داشت و حالا با عرضه V21 5G، ارزش بیشتری برای این بخش قائل شده است. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی میان‌رده با سخت‌افزاری مناسب جهت اجرای همه برنامه‌های اندروید و دوربینی پیشرفته هستید، ویوو V21 5G گزینه مناسبی برای شماست.

منبع: GSM Arena

اینستاگرام تکفارس

تلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.