لیست گوشی‌هایی که به سیستم‌عامل هارمونی او اس مجهز می‌شوند منتشر شد - تکفارس 
لیست گوشی‌هایی که به سیستم‌عامل هارمونی او اس مجهز می‌شوند منتشر شد - تکفارس 

لیست گوشی‌هایی که به سیستم‌عامل هارمونی او اس مجهز می‌شوند منتشر شد

مهدی حلوائی
۸ خرداد ۱۴۰۰ - 18:28
هارمونی او اس

تا رونمایی از سیستم‌عامل هارمونی او اس (HarmonyOS) در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) زمان زیادی باقی نمانده است. هوآوی قصد دارد تا پایان سال این سیستم‌عامل را بر روی بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه عرضه کند. برخی از این دستگاه‌ها شامل محصولات جدید این شرکت خواهند شد. در حال حاضر هوآوی با انتشار تیزرهایی به استفاده‌ی تبلت میت پد پرو ۲ و ساعت هوشمند هوآوی واچ ۳ از این سیستم‌عامل اشاره کرده است.

بخشی از برنامه‌ی هوآوی به جایگزینی سیستم‌عامل اندروید توسط سیستم‌عامل اختصاصی هارمونی او اس این شرکت اختصاص دارد. انتظار می‌رود که این فرآیند پس از برگزاری رویداد ۲ ژوئن آغاز شود. حالا یکی از منابع قابل اطمینان این صنعت لیستی از اولین گوشی‌هایی که به سیستم‌عامل هارمونی او اس مجهز می‌شوند را منتشر کرده است. براساس این لیست، گوشی‌های میت ۴۰، میت ۴۰ پرو، میت ۴۰ پرو پلاس، میت ۴۰ RS، میت X2، نوا ۸، نوا ۸ پرو  و تبلت میت پد پرو زودتر از دیگر دستگاه‌ها این سیستم‌عامل را دریافت خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

هارمونی او اس

این منبع همچنین اعلام کرده که در حال حاضر بیشتر گوشی‌های هوآوی در فروشگاه‌ها و خرده‌‍‌فروشی‌های آفلاین به سیستم‌عامل هارمونی او اس مجهز شده‌اند و فروش آن‌ها از تاریخ ۲ ژوئن آغاز خواهد شد. همچنین قرار است تا محصولات بیشتری از شرکت هوآوی به این سیستم‌عامل دسترسی داشته باشند.

هنوز سوالات بی‌پاسخ متعددی در مورد سیستم‌عامل هارمونی او اس وجود دارد و تا به حال تنها ویدیویی از مقایسه‌ی این سیستم‌عامل با سیستم‌عامل EMUI 11 منتشر شده است. این دو سیستم‌عامل از نظر طراحی شباهت زیادی با هم داشته و براساس گزارش‌ها، هارمونی او اس براساس سیتم‌عامل اندروید طراحی شده است. جزئیات بیشتر این سیستم‌عامل به‌زودی منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.