اطلاعات ایرباد بی سیم جدید سونی فاش شد - تکفارس 
اطلاعات ایرباد بی سیم جدید سونی فاش شد - تکفارس 

اطلاعات ایرباد بی سیم جدید سونی فاش شد

حامد شهرزاد
۸ خرداد ۱۴۰۰ - 17:55
sony WF-1000XM4

ایرباد بی‌سیم سونی به همراه هدفون‌های بی‌سیم ممتاز این شرکت در سال‌های اخیر بیشتر از گوشی‌های اکسپریا این شرکت مورد توجه قرار گرفته اند و رقابت سختی را با شرکت‌های بوز و اپل دارند. علت این موضوع ادغام کیفیت عالی و پیشرفته‌ترین کیفیت صدا برای کاربران است که تجربه لذت بخشی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. فناوری حذف نویز درجه یک به همراه قیمت نسبتاً مناسب نیز از ویژگی‌های مثبت دیگر ایرباد‌های سونی است.

به همین دلایل، تعجب‌آور نیست که سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴ در کانون توجهات قرار گرفته است. امروز نیز در حالی که سونی خود را آماده می‌کند تا ایرباد بی‌سیم نسل بعدی خود را برای رقابت با ایرپادز پرو اپل به بازار عرضه کند، شاهد افشا شدن اطلاعات بیشتر در مورد این سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴ هستیم.

مطالب مرتبط:

طراحی جدید، قیمت متفاوت و همان کیفیت عالی

سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴

این ایرباد بی‌سیم که به زودی در سراسر جهان به فروش می‌رسد و اطلاعات جدیدی در مورد آن منتشر شده است. به نظر می‌رسد که ایرباد بی‌سیم جدید سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ام ۴ در زمینه طراحی، کیفیت صدا و البته قیمت با تغییراتی مواجه شده است.

از آنجا که قیمت این ایرباد بدون شک مهمترین خبر این گزارش است، اول به این موضوع اشاره خواهیم کرد. قیمت ایرباد بی‌سیم سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴ احتمالاً کمی بیشتر از نسل قبلی خواهد بود، یعنی ۲۷۹٫۹۹ یورو.

بدیهی است که در کشور‌های دیگر مانند ایالات متحده آمریکا، این قیمت متفاوت خواهد بود، اما با توجه به اینکه سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۳ منتشر شده در سال ۲۰۱۹ به طور معمول با قیمت ۲۴۹٫۹۹ یورو در اروپا و حدود ۲۳۰ دلار در ایالات متحده در دسترس بود، ما پیش بینی می‌کنیم که سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴ نیز دارای قیمت تقریبی ۲۵۰ دلار باشد.

این موضوع باعث می‌شود که این ایرباد‌گران قیمت‌ترین ایرباد بی‌سیم در حال حاضر باشد که از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد. ایرباد‌های بی‌سیم دیگر از جمله گلکسی بادز پرو سامسونگ و ایرپادز پرو اپل دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

برای توجیه افزایش قیمت نسبتاً قابل توجه این ایرباد، انتظار می‌رود که سونی در طراحی این محصول تجدید نظر کند تا سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴ برای استفاده برای مدت طولانی‌تر راحت‌تر باشد.

به روز‌رسانی‌های چشمگیر در ایرباد بی‌سیم جدید سونی

سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴

شاید از همه مهمتر این باشد که سونی قصد دارد گواهینامه آی پی ایکس ۴ را نیز به سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴ اضافه کند، این به آن معنی است که برخلاف نسل قبلی و دقیقاً مانند ایرپادز پرو اپل، سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴ در برابر عرق و آب مقاومت خوبی را از خود نشان خواهد داد.

سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴ همچنین قرار است در ابتدا با رنگ‌های سیاه و نقره‌ای و احتمالاً طلایی در دسترس باشد. همچنین انتظار داریم که این ایرباد بی‌سیم دارای پردازنده داخلی جدید وی ۱ سونی باشد که عملکرد حذف نویز فعال و کیفیت صوتی را افزایش می‌دهد.

عمر باتری این ایرباد بی‌سیم تا ۲۴ ساعت خواهد بود که به نظر می‌رسد همان مقداری است که در سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۳ شاهد آن بودیم. اما ایرباد نسل قبلی فقط با خاموش شدن قابلیت حذف نویز فعال می‌توانست به این میزان برسد، در حالی که انتظار می‌رود سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴ با فعال بودن ویژگی حذف نویز فعال تا ۲۴ ساعت دوام بیاورد.

با وجود قابلیت شارژ بی‌سیم، سونی دبلیو اف ۱۰۰۰ ایکس‌ ام ۴ احتمالاً می‌تواند آهنگ‌های مورد علاقه شما را به ترتیب با روشن و خاموش بودن ویژگی حذف نویز فعال تا ۸ و ۱۲ ساعت پخش کند. این میزان عمر باتری می‌تواند گلکسی بادز پرو سامسونگ و ایرپادز پرو اپل را به چالش بکشد.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید