اوپو واچ ۲ جدیدترین نسخه سیستم عامل ور را اجرا خواهد کرد - تکفارس 
اوپو واچ ۲ جدیدترین نسخه سیستم عامل ور را اجرا خواهد کرد - تکفارس 

اوپو واچ ۲ جدیدترین نسخه سیستم عامل ور را اجرا خواهد کرد

افشین نوری
۸ خرداد ۱۴۰۰ - 11:57
اوپو واچ

گوگل و سامسونگ اخیراً پلتفرم بروزشده ور (Wear) را که ترکیبی از قابلیت‌های خوب سیستم عامل ور و تایزن (Tizen) است ارایه کردند. حالا قرار است به‌زودی دستگاه‌های جدیدی از این نرم‌افزار استفاده کنند که یکی از آن‌ها احتمالاً اوپو واچ ۲ خواهد بود.

وب‌سایت توسعه‌دهندگان XDA فاش کرده است که اوپو در حال توسعه نسل دوم ساعت هوشمند خود به نام اوپو واچ ۲ است که مجهز به چیپست اسنپدراگون Wear 4100 خواهد بود.

مدل چینی این ساعت، نسخه سفارشی‌سازی‌شده سیستم عامل ور مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو را اجرا خواهد کرد. اما اگر اوپو تصمیم به عرضه جهانی این ساعت بگیرد، احتمالاً از پلتفرم ‌بروزشده ور استفاده خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

اوپو واچ ۲ ظاهراً از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک قابلیت جدید تشخیص استرس بهره خواهد برد. این ساعت همچنین اپلیکیشن جدید اوپو ریلکس را به‌صورت پیش‌نصب روی خود خواهد داشت، هرچند که قابلیت دقیق این اپلیکیشن هنوز مشخص نیست.

همچنین یک پردازشگر کمکی به نام Apollo4s در داخل اوپو واچ ۲ وجود خواهد داشت که مدت زمان استندبای ساعت را به‌نحو قابل‌توجهی بهبود خواهد بخشید و امکان اجرای کارهای خاصی را فراهم خواهد کرد.

اما از نظر طراحی، اوپو واچ ۲ از همان نمایشگر مربعی‌شکل مدل اصلی اوپو واچ استفاده خواهد کرد و بنابراین مثل مدل قبلی خود، مشابه اپل واچ سری ۶ خواهد بود. البته شباهت این ساعت‌ها به اپل واچ اصلاً چیز بدی است و می‌تواند در فروش آن‌ها کمک کند.

اوپو واچ ۲ جدیدترین نسخه سیستم عامل ور را اجرا خواهد کرد - تکفارس 

براساس شایعات، چندین مدل برای اوپو واچ ۲ ارایه خواهد شد که همگی از اتصال ۴G LTE پشتیبانی خواهند کرد. سایز و رنگ‌های اوپو واچ ۲ احتمالاً‌ به صورت زیر خواهد بود:

  • اوپو واچ ۴۲ میلیمتری در رنگ Mine Shaft
  • اوپو واچ ۴۲ میلیمتری در رنگ Gold Sand
  • اوپو واچ ۴۲ میلیمتری در رنگ Water Leaf
  • اوپو واچ ۴۲ میلیمتری در رنگ Matisse
  • اوپو واچ ۴۶ میلیمتری در رنگ Mine Shaft
  • اوپو واچ ۴۶ میلیمتری در رنگ Dusty Gray
  • اوپو واچ ۴۶ میلیمتری در رنگ Steel Blue

انتظار می‌رود با توجه به اینکه گلکسی واچ ۴ احتمالاً اولین ساعت مجهز به نسخه بروزشده سیستم عامل ور سامسونگ و گوگل خواهد بود، اوپو واچ ۲ در ماه‌های آینده معرفی شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید