با اپلیکیشن جدید والپیپر وان پلاس تصاویر پس زمینه زیبا داشته باشید - تکفارس 
با اپلیکیشن جدید والپیپر وان پلاس تصاویر پس زمینه زیبا داشته باشید - تکفارس 

با اپلیکیشن جدید والپیپر وان پلاس تصاویر پس زمینه زیبا داشته باشید

افشین نوری
۸ خرداد ۱۴۰۰ - 09:20
وان پلاس والپیپر

وان پلاس اپلیکیشن WellPaper را معرفی کرد. این اپلیکیشن والپیپرهایی را روی گوشی شما اجرا می‌کند که براساس اپلیکیشن‌های مورد استفاده تغییر می‌کنند.

WellPaper یک اپلیکیشن لایو است که داده‌های مربوط به اپلیکیشن‌های مورد استفاده در گوشی شما را جمع‌آوری می‌کند و سپس آن‌ها را در شش گروه دسته‌بندی می‌کند. این شش گروه عبارتند از: شبکه‌های اجتماعی، سبک زندگی و ارتباطات، سرگرمی، گیمینگ، کسب‌وکار و اطلاعات، و ابزارها. این اپلیکیشن در مرحله بعد به هر کدام از این دسته‌ها رنگ مخصوصی اختصاص می‌دهد و به این ترتیب، رنگ‌ صفحه هوم گوشی‌ شما براساس استفاده‌تان از اپلیکیشن‌های مختلف در طول روز تغییر خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

اپلیکیشن WellPaper هم‌اکنون در سه تم مختلف ارایه شده است. تم اول دارای کاشی‌های جابه‌جاشونده با رنگ‌های نیلی است. تم دوم دارای حلقه‌های هم‌مرکز با رنگ‌های مختلف است و تم سوم رنگ‌ها را به‌آرامی باهم ترکیب می‌کند.

وان پلاس ادعا کرده است که WellPaper، برخلاف سایر اپلیکیشن‌های والپیپر لایو، باتری زیادی مصرف نمی‌کند. دلیل آن هم این است که این اپلیکیشن به‌طور مداوم والپیپرها را به‌صورت انیمیشنی اجرا نمی‌کند و فقط زمانی که گوشی را آنلاک می‌کنید آن را اجرا می‌کند.

این اپلیکیشن هم‌اکنون در گوگل پلی استور برای همه گوشی‌های اندرویدی قابل‌دسترس است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید