آنر عضو انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار شد - تکفارس 
آنر عضو انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار شد - تکفارس 

آنر عضو انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار شد

افشین نوری
۸ خرداد ۱۴۰۰ - 08:47
آنر 50

آنر کار خود را به‌عنوان یک شرکت مستقل از اواخر سال گذشته شروع کرد و حالا این شرکت چینی قدم دیگری برای تبدیل شدن به یک سازنده بزرگ گوشی هوشمند در دنیا برداشته است.

آنر عضویت خود را در انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSMA) اعلام کرده است. این انجمن متشکل از شرکت‌های مخابراتی بزرگ، سازندگان گوشی و تجهیزات و کمپانی‌های ارایه‌دهنده سرویس‌های اینترنتی است.

مطالب مرتبط:

آنر در بیانیه خود گفته است: «ما قصد دارد تا هرچه بیشتر همکاری مشترک خود را با سایر اعضای انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار استحکام ببخشد. نقش آنر در این انجمن ایجاد فرصت‌های جدید برای قدرتمند کردن صنعت ارتباطات به نفع کل اکوسیستم خواهد بود.»

بد نیست بدانید که مسئول برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلونا، شانگهای و لس آنجلس همین انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار است. اعلام همکاری آنر با این سازمان احتمالاً‌ بدین معنی خواهد بود که ما ماه آینده شاهد معرفی دستگاه‌های جدید از طرف این شرکت در بخش اروپایی کنگره جهانی موبایل خواهیم بود.

گوشی‌های سری آنر ۵۰ هم در راه هستند و خوشبخاته این هندست‌ها از سرویس‌های گوگل بهره خواهند برد. آنر در طول دو سال گذشته به‌خاطر تحریم‌های آمریکا علیه هواوی قادر به استفاده از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل روی گوشی‌های خود نبود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید