جزئیات و تصاویر جدیدی از Batman Arkham Knight منتشر شد - تکفارس 
جزئیات و تصاویر جدیدی از Batman Arkham Knight منتشر شد - تکفارس 

جزئیات و تصاویر جدیدی از Batman Arkham Knight منتشر شد

jabersaber
۷ فروردین ۱۳۹۳ - 22:39
جزئیات و تصاویر جدیدی از Batman Arkham Knight منتشر شد - تکفارس 

به تازگی کمپانی سازنده بازی «Rocksteady» و منتشرکننده بازی «Warner Bros» تصاویر به همراه جزئیات جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. با ما همراه باشید.

در مورد داستان بازی هم باید گفت که به نظر میاد این سری آخرین سری از بتمن در شهر آرخام باشه. او با آخرین تهدیداتی که متوجه شهر هستش دست و پنجه نرم میکند. نکته جالب این است که او قسم خورده که تا پای جونش از شهر آراخام محافظت کند.

image_batman_arkham_knight-24552-2899_0005

در نمایشگاه «GCD 2014 » طرفداران دوآتیشه بازی از «Rocksteady» این سؤال را کردند که: همانطور که شوالیه تاریکی به یک برند و کاراکتر جدیدی تبدیل شده، طرفداران میتوانند انتظار این را داشته باشند که او را به چشم بتمنی ببینن که کاملا جدید  و همچنین دارای ویژگی های جدید «Rocksteady هستش؟

در جواب اینگونه پاسخ داده شد که: شوالیه تاریکی؟ نمیدونم اون خیلی شخصیت مهم و هیجان انگیزی هستش و این فرصت برایش پیش آمده که از نظر طراحی نیز کاملاً شگفت انگیز باشد. بزارید ببینم واکنش ها چگونه خواهد شد. اگر طرفدارها نیز مانند ما آنقدر مشتاق دیدن شوالیه آرخام باشند به احتمال زیاد جواب سوال شما مثبت است.

image_batman_arkham_knight-24552-2899_0001

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میفرمائید بتمن در این تصویر در حال دست دادن با شخصیت جدیدی است. این کاراکتر کسی نیست جز کمیسر گوردون. به نظر میاد که در این نسخه از بازی که آخرین سری از این مجموعه بتمن میباشد، شوالیه تاریکی روابط خوب و حسنه با گوردون که رئیس پلیس شهر محسوب میشود را داراست.

image_batman_arkham_knight-24552-2899_0006arkham-knight-in-batman-arkham-knight-image-1_1

و اما «Villain»ها یا همون بدمن های بازی: از قرار معلوم این بازی شخصیت های منفی زیادی را داراست که از جمله آنها میتوان به: Penguin, Two-Face و Harley Quinn اشاره نمود. ولی یکی از دشمنان اصلی بتمن که تصاویرش در بالا قابل ملاحظه هستش در این سری «Scarecrow» هست. او پس از مرگ جوکر برگشته و جنایتکاران شهر را دوباره به دور هم جمع کرده تا شوالیه تاریکی را برای همیشه نابود کند.

news_batman_arkham_knight_new_screens-15143

همچنین «Batmobile» ماشین وفادار بتمن برای اولین بار در این نسخه و در شهر گاتهام، قابل راندن است. ترکیب جدید بازی یعنی هم گیم پلی عالی و کم نقص  به همراه توانایی راندن ماشین افسانه ای بتمن در شهر میتواند تماشایی باشد.

image_batman_arkham_knight-24552-2899_0003

در پایان نیز شایان ذکر هستش عنوان «Batman: Arkham Knight» در اکتبر ۲۰۱۴ میلادی برای پلتفرم های PS4, Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.