پیت لائو: وان پلاس نورد ۵G CE در تاریخ ۱۰ ژوئن معرفی خواهد شد - تکفارس 
پیت لائو: وان پلاس نورد ۵G CE در تاریخ ۱۰ ژوئن معرفی خواهد شد - تکفارس 

پیت لائو: وان پلاس نورد ۵G CE در تاریخ ۱۰ ژوئن معرفی خواهد شد

افشین نوری
۷ خرداد ۱۴۰۰ - 11:59
وان پلاس نورد CE

پیت لائو (Pete Lau) مدیر اجرایی وان پلاس امروز تایید کرد که گوشی میان‌رده بعدی این شرکت، نورد ۵G CE نام خواهد داشت و عبارت CE مخفف “Core Edition” است.

این مدل قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئن رونمایی شود و در کشورهای اروپایی و هند عرضه خواهد شد؛ اما در آمریکا یا کانادا عرضه نخواهد شد. مشخصات نور ۵G CE هنوز مشخص نیست، با این‌حال، ما می‌دانیم که این گوشی جانشین گوشی نورد ۴G N100 که سال گذشته معرفی شد خواهد شد. لازم به گفتن است که N200 قرار نیست در تاریخ ۱۰ ژوئن به‌همراه مدل CE معرفی شود.

مطالب مرتبط:

از طرفی، با توجه به اینکه نام وان پلاس نورد ۲ در بخش سوالات متداول وب‌سایت استادیا دیده شده است، نورد CE نمی‌تواند مدل بعدی نورد اصلی باشد. ضمن اینکه عبارت “Core edition” احتمالاً اشاره به یک نسخه لایت دارد.

البته گفته‌های لائو کمی مبهم است. او گفته است که « ما در نورد ۵G CE، مشخصات نورد اصلی را تنزل داده‌ایم و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کرده‌ایم تا یک گوشی با کاربرد روزانه و قیمت اقتصادی ارایه کنیم.»

سوالی دیگری که وجود دارد این است که آیا وان پلاس گوشی دیگری به نام نورد N20 را هم معرفی خواهد کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر مدل CE واقعاً یک نورد رده‌پایین باشد، احتمالاً جایی برای N20 در این سری نخواهد بود. درهرحال، ما امیدواریم که به‌زودی اطلاعاتی بیشتری درباره نورد ۵G CE بشنویم.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید