ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ به طور رسمی معرفی شد

مهدی حلوائی
۴ خرداد ۱۴۰۰ - 20:05
ردمی نوت 8 2021

شرکت ردمی سرانجام در وب‌سایت رسمی خود از گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ رونمایی کرد. این محصول نسخه‌ی جدیدی از گوشی ردمی نوت ۸ است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود.

مطالب مرتبط:

ردمی نوت 8 2021

فروش گوشی ردمی نوت ۸ در سرتاسر جهان چیزی حدود ۲۵ میلیون واحد بوده و ردمی نسخه‌ی ۲۰۲۱ آن را به مناسبت این فروش فوق‌العاده تولید کرده است. اگر ردمی نوت ۸ بیشترین فروش را در بین گوشی‌های این شرکت نداشته باشد قطعاً یکی از پرفروش‌ترین آن‌ها بوده است.

نسخه‌ی جدید این گوشی از پردازنده‌ِ‌ی هیلیو G85 شرکت مدیاتک و سیستم‌عامل MIUI 12.5 که براساس اندروید ۱۱ طراحی شده، استفاده کرده است و از کمترین میزان مقاومت در برابر آب برخوردار است. دیگر مشخصات این گوشی مشابه نسخه‌ی ۲۰۱۹ آن بوده و تنها تفاوت آن در قابلیت فیلم‌برداری به‌صورت ۱۰۸۰ پیکسل در ۳۰ فریم آن است. این قابلیت در مقایسه با گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۱۹ که از فیلم‌برداری به‌صورت ۴کی در ۳۰ فریم پشتیبانی می‌کرد، پسرفت داشته است.

ردمی نوت 8 2021

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ال سی دی ۶٫۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل، محافظ گوریلا گلس ۵، حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۸ واتی اشاره کرد. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی، حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی می‌باشد.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ در دو نسخه‌ی با ترکیب رم و کارت گرافیک ۶۴/۴ گیگابایت و ۱۲۸/۴ گیگابایت به فروش خواهد رسید. این محصول در سه رنگ آبی، سفید و سیاه عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید