بررسی لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ - تکفارس 
بررسی لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ - تکفارس 

بررسی لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰

حامد شهرزاد
بررسی تخصصی، مقالات ۹ خرداد ۱۴۰۰ - 09:00
سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰
در چند سال گذشته، سامسونگ تعداد زیادی از لپ تاپ های سری گلکسی بوک را منتشر کرده است. علی‌رغم اینکه تمام این دستگاه‌ها دارای عملکرد مناسبی بودند و از کیفیت ساخت شرکت بزرگی مانند سامسونگ بهره می‌بردند، اکثر این لپ تاپ ها همچنان تنها خریداران مشتاق برند سامسونگ را به خود جذب می‌کنند. این لپ تاپ ها هنوز نتوانسته‌اند تا نظر کاربران دیگر را به خود جلب کنند.

اما به نظر می‌رسد که گلکسی بوک پرو ۳۶۰ تلاش سامسونگ برای ورود به بازار لپ تاپ های حرفه‌ای و قدرتمند است. سامسونگ سعی کرده است تا بهترین فناوری لپ تاپ های قبلی خود را در گلکسی پرو ۳۶۰ نیز اعمال کند و دستگاهی را به بازار عرضه کند تا بتواند با شرکت‌های دیگر سازنده لپ تاپ رقابت کند.

مشاهده مشخصات کاملمشاهده جعبه گشایی

گلکسی بوک پرو ۳۶۰ مخاطبان نسبتاً حرفه‌ای را هدف قرار داده است، چرا که گلکسی بوک ۳۶۰ از صفحه‌نمایش اولد برخوردار است و وزن آن تنها حدود سه پوند است. این یک لپ تاپ پیشگام در نوع خود است و رقیبان چندان قابل توجهی در بازار ندارد. اما آنچه که واقعاً استثنایی است این است که سامسونگ برای به دست آوردن این دو ویژگی برجسته، قسمت‌های دیگر لپ تاپ را فدا نکرده است.

مطالب مرتبط:

این لپ تاپ در زمینه‌های دیگر نیز از عملکرد بسیار مناسبی برخوردار است و برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری مناسب در آن به کار رفته است. اگر دستگاهی وجود داشته باشد که بتواند سری گلکسی بوک سامسونگ را از قلمرو طرفداران برند سامسونگ خارج کرده و به بازار اصلی لپ تاپ وارد کند، گلکسی بوک ۳۶۰ است. این دستگاه خواهد توانست تا مخاطبان بیشتری را به خرید لپ تاپ های سامسونگ ترغیب کند و می‌تواند جهشی را در فروش لپ تاپ های این شرکت به وجود آورد.

سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰

گلکسی ۱۵ پرو ۱۵ اینچی دارای قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار است. مشخصات فنی ارزان‌ترین نسخه گلکسی بوک ۳۶۰ شامل یک پردازنده کور آی ۷ ۱۱۶۵ جی ۷ اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. با پرداخت ۲۰۰ دلار بیشتر می‌توانید مدلی را تهیه کنید که دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی است. ما این مدل را برای بررسی در اختیار داریم.

تنها تفاوت دیگر بین این پیکربندی‌ها این است که نسخه پایه فقط دارای رنگ دریایی است، در حالی که مدل گران‌قیمت‌تر دارای رنگ برنزی نیز است. ما مدلی با رنگ دریایی را بررسی خواهیم کرد. همچنین، یک مدل ۱۳ اینچی با قیمت ۱۳۹۹٫۹۹ دلار نیز وجود دارد که در برخی از کشورها از فناوری اتصال به شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند. فناوری ۵G به تازگی در لپ تاپ ها استفاده می‌شود و سامسونگ از این فرصت استفاده کرده است تا بتواند به عنوان یکی از اولین شرکت‌هایی باشد که این فناوری را در لپ تاپ های خود استفاده می‌کند.

در نتیجه می‌توان گفت که این لپ تاپ دارای قیمت بسیار خوبی است. گلکسی بوک فلکس که جدیدترین و سبک‌ترین لپ تاپ سامسونگ با صفحه‌نمایش لمسی فوق‌العاده باکیفیت است، دارای قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار برای مدلی با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. البته می‌توان این لپ تاپ را با قیمت پایین‌تری نیز خریداری کرد. مدل‌های مشابه شرکت‌های رقیب یعنی سرفیس لپ تاپ ۴ و سرفیس پرو ۷ پلاس نیز دارای قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار هستند.

همه مدل‌های گلکسی بوک پرو ۳۶۰ با اس پن به بازار عرضه می‌شوند که دقیقاً مانند اس پن موجود در گلکسی بوک فلکس است، با این تفاوت که ۲٫۵ برابر ضخیم‌تر است. کاربرانی که با این قلم کار کرده‌اند، اعلام کردند که اس پن عرضه‌شده به همراه گلکسی بوک ۳۶۰ بسیار شبیه به قلم واقعی است، به خصوص در مقایسه با قلم‌های اس پن که با تلفن‌های همراه گلکسی نوت عرضه می‌شوند. در مقایسه با قلم گلکسی بوک پرو ۳۶۰، قلم سری گلکسی نوت بیشتر شبیه به اسباب‌بازی است.

با این وجود، متأسفانه شیاری برای قرار گرفتن این قلم درون لپ تاپ وجود ندارد. البته با توجه به اندازه نسبتاً بزرگ قلم همراه این لپ تاپ، نبود و فقدان شیار مخصوص قرار گرفتن قلم سامسونگ قابل درک است. با این وجود، این مسئله ممکن است برای برخی از کاربران آزاردهنده باشد چرا که ممکن است قلم این لپ تاپ را گم کنند و به همراه داشتن یک قلم امری مشکل است. در این موارد استفاده از کیس توصیه می‌شود چرا که کیس‌های لپ تاپ ها دارای شیار مخصوص قرار گرفتن قلم است.

مشخصات فنی و ویژگی‌های نرم‌افزاری

سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰

پردازنده چهار هسته‌ای کور آی ۷ ۱۱۶۵ جی ۷ همان پردازنده‌ای است که در تعدادی از بهترین لپ تاپ‌های بازار وجود دارد. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ در آزمونی که تعداد زیادی از برگه‌ها و پنجره‌های مرورگر گوگل کروم به طور همزمان باز بود، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد. در هنگام تست استرس، سیستم خنک‌کننده این لپ تاپ عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و ما به سختی صدای چرخش فن‌ها را می‌شنیدیم.

البته توجه داشته باشید که در گلکسی بوک پرو ۳۶۰، هیچ پیکربندی‌ای که دارای کارت گرافیک مجزا باشد، وجود ندارد، اما گرافیک آیریس ایکس ای می‌تواند در بسیاری از کارهای سبک گرافیکی و حتی بازی‌های رایانه‌ای عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد. اینتل نشان داده است که پردازنده گرافیکی جدید تراشه‌های این شرکت توانایی رقابت با کارت‌های گرافیک پایین‌رده و میان‌رده شرکت‌های انویدیا و ای ام دی را داراست.

اینتل که در زمینه پردازنده چند وقتی است که از شرکت ای ام دی عقب افتاده است، شروع به توسعه پردازنده‌های گرافیکی و حتی کارت‌های گرافیک خود کرده است. اینتل عنوان کرده است که استفاده از پردانده گرافیکی آیریس ایکس ای برای انجام کارهای سبک گرافیکی و همچنین بازی‌های رایانه‌ای با تنظیمات متوسط و پایین کافی است. بنچمارک‌های مختلفی که از این پردازنده گرافیکی گرفته شده است نشان می‌دهد که ادعاهای اینتل تا حد زیادی درست بوده است.

گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی گلکسی بوک پرو ۳۶۰ وجود دارد که می‌توانید آنها را در بخش تنظیمات لپ تاپ سامسونگ تغییر دهید. اگر قصد ندارید تا صدای فن آزارتان دهد، می‌توانید از بین پروفایل‌های خنک‌کننده، گزینه مناسب را انتخاب کنید. حتی می‌توانید فن این لپ تاپ را به صورت کامل خاموش کنید. این گزینه برای موارد به کار می‌رود که قصد دارید از این لپ تاپ در محیط‌هایی مانند کتابخانه یا در شب استفاده کنید. البته باید گفت که بسیاری از لپ تاپ های مدرن این گزینه را در خود دارند.

یک ویژگی به نام حالت استودیو در گلکسی بوک پرو ۳۶۰ وجود دارد که کیفیت تماس ویدیویی را افزایش می‌دهد. این گزینه باعث می‌شود در شرایط کم‌نور بتوانید مکالمات بهتری را با این لپ تاپ داشته باشید. البته ما تفاوت خاصی را با فعال کردن این گزینه مشاهده نکردیم. پیش از همه‌گیری ویروس کرونا، توانایی مکالمه با لپ تاپ یک امر نامعمول به شمار می‌رفت و شرکت‌های سازنده توجه زیادی به این موضوع نشان نمی‌دادند. اما با همه‌گیری این ویروس و مجازی شدن تحصیل و کار، این ویژگی به یک موضوع اساسی و مهم تبدیل شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که چندان مفید نبود، ویژگی سیکرت اسکرین بود. این ویژگی ظاهراً قرار است مانع شود تا افراد دیگر بتوانند محتوای نمایش داده‌شده بر روی صفحه‌نمایش لپ تاپ شما را مشاهده کنند. با این حال، تنها کاری که این ویژگی انجام می‌دهد این است که برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کنید را تاریک‌تر می‌کند. این ویژگی در هر برنامه‌ای کار نمی‌کند. شاید این ویژگی امکان مشاهده صفحه‌نمایش لپ تاپ را برای دیگران دشوارتر کند، اما باعث می‌شود خودتان نیز نتوانید با لپ تاپ به راحتی کار کنید.

با کم کردن نور صفحه‌نمایش نیز می‌توانید نتیجه‌ی مشابهی را به دست بیاورید. اگر به دنبال آن هستید که دیگران نتوانند محتوای نمایش داده‌شده بر روی صفحه‌نمایش لپ تاپ شما را مشاهده کنند، می‌توانید لپ تاپ‌هایی مانند اچ پی الیت دراگون فلای را خریداری کنید. چنین محافظ‌هایی در واقع نور مساعدشده از صفحه‌نمایش لپ تاپ را محدود می‌کنند و باعث می‌شوند تا کاربر نتواند از حاشیه‌ها مطالب موجود درون صفحه‌نمایش را مشاهده کند.

چنین محافظ‌هایی بیشتر برای کسانی مناسب است که مجبور هستند تا از لپ تاپ خود در محیط‌های باز و عمومی مانند مترو استفاده کنند. این محافظ‌ها باعث بهبود حریم خصوصی در چنین محیط‌هایی می‌شود. البته باید توجه داشت که جنس مواد به کار رفته در چنین محافظ‌هایی باعث می‌شود تا کیفیت کلی صفحه‌نمایش کاهش یابد.

چندین ویژگی اختصاصی برای افرادی که از دستگاه‌های دیگر سامسونگ استفاده می‌کنند نیز وجود دارد. شما می‌توانید محتوای نشان داده‌شده بر روی نمایشگر گلکسی بوک پرو ۳۶۰ را بر روی گلکسی تب اس ۷ یا اس ۷ پلاس نمایش دهید و به سرعت فایل‌های مختلف را بین دستگاه‌های گلکسی به لطف ویژگی کوئیک شیر سامسونگ به اشتراک بگذارید.

گلکسی بوک پرو ۳۶۰ با برخی از نرم‌افزارهای سامسونگ از جمله سامسونگ نوتس (که می‌تواند بین دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی شود) و اسمارت تینگز سازگار است که می‌توانید آن‌ها را نیز بارگیری کنید. سامسونگ در چند سال اخیر نرم‌افزارهای زیادی را که مخصوص لپ تاپ های این شرکت است، توسعه داده است. چنین اقداماتی باعث می‌شوند تا کاربران به اکوسیستم شرکت سازنده وابسته شوند. این کاری است که شرکت اپل برای چندین سال است که انجام می‌دهد.

بیشتر مشکلات این دستگاه مربوط به بدنه آن است. به عنوان مثال، بدنه آبی‌رنگ این دستگاه اثر انگشت را به خود جذب می‌کند و تنها پس از نیمی از روز استفاده از آن، درب آن لکه‌دار شد. تاچ پد این لپ تاپ نیز دارای برخی از مشکلات است و سیستم پالم ریجکشن به خوبی عمل نمی‌کند. در صورت مواجه شدن با مشکلات مربوط به تاچ پد، حساسیت آن را روی کمترین گزینه قرار دهید.

صفحه‌کلید این دستگاه نیز تخت است و میزان فرورفتگی کلیدها پس از فشار دادن آن‌ها تنها ۱ میلی‌متر است. ترجیح می‌دادیم که این مقدار بیشتر می‌بود. البته باید گفت که برخی از کاربران چنین صفحه‌کلیدهایی را دوست دارند. صفحه‌کلیدهایی که از میزان فرورفتگی بالا بهره می‌برند باعث می‌شوند تا دستان کاربر در هنگام تایپ کردن دیرتر خسته شود و همچنین سرعت تایپ کردن بالا می‌رود. عیب بزرگ چنین صفحه‌کلیدها این است که قطر لپ تاپ افزایش خواهد یافت.

صفحه‌نمایش باکیفیت و وزن کم، سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ را از دیگر رقبا متمایز می‌کند

سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰

دو دلیل اصلی وجود دارد که گلکسی بوک پرو ۳۶۰ را از دیگر رقبا متمایز می‌کند و ضعف‌های موجود در بدنه را به راحتی جبران می‌کند. اولین مورد صفحه‌نمایش است. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ با اندازه ۱۳ اینچ، یکی از معدود لپ تاپ‌های ۱۳ اینچ اولد در بازار خواهد بود. پنل اولد در لپ تاپ‌های ۱۵ اینچی بیشتر دیده می‌شود، اما یافتن لپ تاپ‌هایی که دارای صفحه‌نمایش اولد هستند ولی کارت گرافیک مجزا ندارند، غیرمعمول است.

بارزترین کاربرد پنل‌های اولد ۱۵٫۶ اینچی مشاهده فیلم و سریال است، نه انجام کارهای گرافیک مانند ویرایش عکس و تدوین. این موضوع به این دلیل است که وضوح پنل‌های اولد فقط ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است، نه ۴ کی. البته برای کاربرانی که تنها از محتوای ۱۰۸۰ پی استفاده می‌کنند و چنین فایل‌هایی را ویرایش و تدوین می‌کنند، چنین رزولوشنی کافی است. این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که رزولوشن بالاتر به معنی فشار بیشتر بر روی پردازنده و مخصوصاً کارت گرافیک است.

در هر صورت، اگر قصد دارید تا از لپ تاپ خود برای انجام کارهای گرافیکی استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که یک لپ تاپ قدرتمندتر را تهیه کنید، چرا که پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی این لپ تاپ تنها قادر به انجام کارهای گرافیکی سبک است. انجام کارهای سنگین با چنین لپ تاپی باعث می‌شود تا در مدت طولانی، عمر قطعات این لپ تاپ به خاطر گرمای زیاد تولیدشده کاهش یابد و حتی ممکن است باعث خرابی این دستگاه شود.

صفحه‌نمایش گلکسی بوک پرو ۳۶۰ کاملاً واضح و با رنگ‌های زنده است. در اندازه‌گیری‌های انجام‌شده توسط ما، صفحه‌نمایش این لپ تاپ از نمایش دادن ۱۰۰ درصد از رنگ‌های طیف رنگی دی سی آی پی ۳ و ۱۰۰ درصد از رنگ‌های طیف رنگی اس آر جی بی پشتیبانی می‌کند. همانطور که از پنل اولد انتظار داریم، رنگ سفید روشن و رنگ سیاه عمیق و بی‌نظیر است. اگر به دنبال یک لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی با نمایشگر اولد هستید، بعید به نظر می‌رسد که آن را با قیمت پایین‌تری پیدا کنید.

البته ذکر چند نکته در مورد صفحه‌نمایش گلکسی بوک پرو ۳۶۰ ضروری است. اول اینکه صفحه‌نمایش این لپ تاپ خیلی روشن نیست و دارای حداکثر روشنایی ۲۷۶ نیت است. با این وجود، هنوز هم می‌تواند در فضای باز با آن کار کرد. دوم اینکه نسبت آن ۱۶:۹ است که این نسبت تصویر ممکن است برای انجام کارهای چندوظیفگی کوچک باشد. مشکل سوم آن است که در هنگام تایپ کردن یا استفاده از صفحه لمسی این لپ تاپ، لولای آن می‌لرزد. البته این لرزش شدید نیست، اما با این حال، ممکن است برخی از کاربران را آزار دهد.

به طور کلی می‌توان بیان کرد که صفحه‌نمایش لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و تماشای محتوا در این نمایشگر لذت‌بخش است. علی‌رغم آنکه نسبت تصویر ۱۶:۹ باعث می‌شود تا فضای کافی برای انجام کارهای چندوظیفگی موجود نباشد، اما در هنگام تماشای فیلم و سریال، نسبت تصویر این لپ تاپ باعث می‌شود تا هیچ نوار مشکلی در بالا و پایین ویدیوها به وجود نیاید.

ویژگی برجسته دیگر گلکسی بوک پرو ۳۶۰ آن است که وزن بسیار کمی دارد. ضخامت این دستگاه فقط چند میلی‌متر ضخیم‌تر از گلکسی نوت ۲۰ الترا (با اندازه ۰٫۴۶ اینچ) است. وزن این لپ تاپ تنها سه پوند است و یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌های ۱۵ اینچی است که می‌توانید خریداری کنید. لپ تاپ سرفیس ۴ و گلکسی بوک فلکس ۱۵ اینچی که هر دو به دلیل سبک‌وزن بودن مشهور هستند، تقریباً نیم پوند از گلکسی بوک پرو ۳۶۰ سنگین‌تر هستند.

بسیاری از کاربران از خرید لپ تاپ‌های ۱۵ اینچی به خاطر وزن زیاد آن‌ها منصرف می‌شوند. این اولین ۱۵ اینچی است که دارای وزنی مشابه لپ تاپ‌های ۱۴ اینچی است. سامسونگ به واسته استفاده هوشمندانه از سخت‌افزارهای سبک و کاهش حاشیه‌های این لپ تاپ موفق شده است تا وزن آن را کاهش دهد. در گذشته، قسمت اعظم وزن یک لپ تاپ مربوط به هیت پایپ و هیت سینک و همچنین هارددیسک بود که استفاده از حافظه اس اس دی به کاهش وزن این لپ تاپ کمک قابل توجهی کرده است.

سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰

عمر باتری گلکسی بوک پرو ۳۶۰ نیز بسیار خوب است. این لپ تاپ دارای یک باتری ۶۸ وات ساعتی است که برای یک لپ تاپ ۱۵ اینچی زیاد نیست (البته بزرگتر از آن مقداری است که معمولاً در لپ تاپ‌های دارای پردازنده ۱۵ واتی به همراه گرافیک یکپارچه مشاهده می‌کنید). نمایشگر این لپ تاپ نیز می‌تواند میزان قابل توجهی از ظرفیت باتری را مصرف کند. البته یکی از مزیت‌های صفحه‌نمایش‌های اولد این است که با کاهش نور صفحه‌نمایش، مصرف باتری نیز کاهش می‌یابد.

پس اگر با مشکل عمر باتری کم مواجه شدید، می‌توانید با کاش نور نمایشگر یا استفاده از تم مشکی و تصاویر پس‌زمینه تیره‌رنگ، مصرف باتری را کاهش دهید.

نسل قبلی لپ تاپ‌های اولد سامسونگ نتایج ناامیدکننده‌ای در زمینه عمر باتری داشت. با توجه به این موضوع، ما از مدت‌زمان ماندگاری باتری گلکسی بوک پرو ۳۶۰ بسیار متعجب شدیم. در حین آزمایشاتی که انجام دادیم، عمر باتری این لپ تاپ به طور متوسط ۱۰ ساعت و ۲۳ دقیقه بود و فعالیت ما شامل استفاده از حدود ده زبانه کروم و برخی از برنامه‌های مختلف با روشنایی حدود ۲۰۰ نیت بود. اگر از این لپ تاپ فقط برای سرگرمی استفاده می‌کنید و نه به عنوان یک دستگاه کاری، احتمالاً عمر باتری حتی بیشتر هم خواهد بود.

لپ تاپ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ سامسونگ که دارای اندازه صفحه‌نمایش ۱۵ اینچ است، برای اکثر کاربران ایده‌آل است، گرچه برخی افراد خاص ممکن است این لپ تاپ را دوست نداشته باشند. اگر در خارج از خانه به دنبال مشاهده فیلم و سریال در یک صفحه‌نمایش بزرگ باشید، گلکسی بوک پرو ۳۶۰ انتخاب مناسبی است و همچنین ممکن است نیاز داشته باشید تا از یک لپ تاپ برای یادداشت‌برداری یا انجام کارهای هنری استفاده کنید. در این صورت نیز خرید این لپ تاپ برای شما مناسب است.

اگر از دستگاه‌های دیگر شرکت سامسونگ نیز استفاده می‌کنید، می‌توانید از ویژگی‌های اختصاصی گلکسی بوک پرو ۳۶۰ نیز استفاده کنید. البته همه‌ی کاربران به چنین ویژگی‌هایی نیاز ندارند. چنین ویژگی‌هایی بیشتر مناسب کاربرانی است که به استفاده کردن از محصولات شرکت سامسونگ علاقه دارند و با ورود به اکوسیستم محصولات سامسونگ، می‌توانند از آن‌ها به طرز بهتری استفاده کنند.

اپل نیز اکوسیستم مشابهی را به وجود آورده است و کاربران با وصل کردن دستگاه‌های دارای سیستم عامل آی او اس به دستگاه‌هایی که از سیستم عامل مک او اس بهره می‌برند، با سهولت بیشتری می‌توانند به انجام امور خود بپردازند. چنین اکوسیستم‌هایی هم برای شرکت سازنده سودمند است و هم باعث می‌شود کاربران با سرعت بیشتری کارهای خود را به اتمام برسانند.

وزن این دستگاه یک مزیت بزرگ است، اما آنچه که حتی چشمگیرتر است این است که گلکسی بوک پرو ۳۶۰ در عین سبک بودن، قدرتمند نیز است. شما با خرید این لپ تاپ از بدنه‌ای با کیفیت ساخت ممتاز، پردازنده‌ای قدرتمند، رم و فضای ذخیره‌سازی فراوان، وجود پورت‌های متعدد، صفحه‌نمایش خوب با پشتیبانی از قلم و دوام بالای باتری (حدود یک روز کامل) برخوردار خواهید شد. قیمت این لپ تاپ نیز بسیار مناسب است.

چیزی که در نهایت باعث شده است تا این لپ تاپ به یک انتخاب عالی تبدیل شود این است که کیفیت لپ تاپ‌های سامسونگ بالا است. سامسونگ ثابت کرده است که به کیفیت محصولات خود به طور قابل توجهی اهمیت می‌دهد و تمام محصولات تولیدشده توسط این شرکت از استانداردهای مختلف بهره می‌برند. البته موارد معدودی نیز بوده است که عدم کنترل کیفیت مناسب باعث شده است تا محصولات این شرکت با مشکلاتی روبه‌رو شوند که البته چنین مسائلی مربوط به سال‌های گذشته است.

اگر شما از طرفداران برند سامسونگ هستید و تاکنون یک گلکسی بوک را خریداری نکرده‌اید، خرید لپ تاپ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ یک انتخاب عالی است. با این وجود، ترجیح می‌دادیم که لولای صفحه‌نمایش محکم‌تر می‌بود و صفحه‌کلید این لپ تاپ تخت نبود. همچنین، ترجیح می‌دادیم که صفحه‌نمایش آن کمی روشن‌تر می‌بود. اما با این حال، هیچ‌یک از این موارد به طور قابل توجهی مانع کار کردن با این لپ تاپ نمی‌شود.

نقاط قوت:

  • وزن کم
  • صفحه‌نمایش اولد
  • عمر باتری بالا

نقاط ضعف:

  • نسبت تصویر ۱۶:۹
  • لرزش لولای صفحه‌نمایش
  • عدم وجود شیار مخصوص قلم اس پن

منبع: The Verge

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید