گوشی‌ جدید ریلمی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد کرد - تکفارس 
گوشی‌ جدید ریلمی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد کرد - تکفارس 

گوشی‌ جدید ریلمی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱ خرداد ۱۴۰۰ - 23:30
گوشی‌های ریلمی

با تایید شرکت ریلمی، گوشی جدید این شرکت که از پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۷۷۸ ۵G بهره می‌برد، به‌زودی و با اسم رمز “کوئیک‌سیلور” (Quicksilver) عرضه خواهد شد. این شرکت هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه‌ی این گوشی را منتشر نکرده است اما حالا قرار است که ریلمی در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) از یک گوشی که به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸ مجهز شده است رونمایی کند.

این خبر توسط افشاگر معروفی به نام Digital Chat Station منتشر شده است. این افشاگر همچنین به معرفی گوشی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ در تاریخ مشابهی اشاره کرده اما اطلاعات بیشتری را در مورد آن منتشر نکرده است. به احتمال زیاد، دستگاهی که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸ استفاده کرده همان گوشی کوئیک‌سیلور خواهد بود.

مطالب مرتبط:

پردازنده اسنپدراگون 778 5G

در حال حاضر ریلمی رویداد روز ۱۸ ژوئن را تایید نکرده است اما این شرکت در تاریخ ۲۴ می (۳ خرداد) رویداد دیگری را برگزار می‌کند که به احتمال زیاد در جریان آن از گوشی GT نیو فلش ادیشن رونمایی خواهد کرد. این گوشی همان GT نیو بوده که از شارژ سریع‌تر پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی ریلمی GT نیو به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز شده و تنها در کشور چین عرضه شده است. با این حال گفته می‌شود که این گوشی تحت عنوان ریلمی X7 مکس ۵G در کشور هند نیز عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتری از این گوشی در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید