فروش سری شیائومی می ۱۱ به بیش از ۳ میلیون واحد رسید - تکفارس 
فروش سری شیائومی می ۱۱ به بیش از ۳ میلیون واحد رسید - تکفارس 

فروش سری شیائومی می ۱۱ به بیش از ۳ میلیون واحد رسید

مهدی ملکی
۱ خرداد ۱۴۰۰ - 10:03
شیائومی می ۱۱ الترا

شیائومی به تازگی اعلام کرده که فروش سری می ۱۱ خود شامل می ۱۱ پایه، می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا به بیش از ۳ میلیون واحد رسیده است. بی‌شک اگر مدل‌های دیگر حاضر در خانواده می ۱۱ را به این آمار اضافه کنیم، شاهد ارقام بزرگ‌تری خواهیم بود.

همچنین شیائومی اشاره کرده که این سه محصول با وجود قیمت قابل توجه ۴۰۰۰ الی ۶۰۰۰ یوآن چین، بیشترین سهم از بازار را در اختیار دارند. این آمار و ارقام از طریق موسسه‌های شخص ثالث و گزارش‌های معتبر آن‌ها از سه‌ماهه اول سال جاری میلادی به دست آمده است.

مطالب مرتبط:

از طرفی با این که شیائومی به صورت رسمی چیزی را تایید نکرده اما گمان می‌رود که بیشتر فروش ۳ میلیون واحدی این سری در کشور چین رقم خورده است. از سوی دیگر با افزایش عرضه سری می ۱۱ در کشورهای دیگر و همچنین افزایش مدل‌هایی که تحت این عنوان به بازار عرضه می‌شوند، احتمال تغییر این روند و آمار مذکور بسیار بالاست.

با معرفی و عرضه می ۱۱ الترا، شیائومی اکنون یک خانواده کامل از محصولات می ۱۱ شامل می ۱۱ پایه، می ۱۱i و می ۱۱ پرو را مهیا کرده است. بنابراین فارغ از بودجه یا هزینه‌ای که مد نظر کاربران است، آن‌ها می‌توانند یکی از محصولات این خانواده جدید شیائومی را تهیه کنند. یکی از تنها تفاوت‌های این سری جدید با مجموعه پیشین پرچم‌داران شیائومی، عرضه انحصاری می ۱۱ پرو در کشور چین است. بنابراین می ۱۱ الترا که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت، به صورت جهانی و بین‌المللی در تمام کشورها و مناطق عرضه خواهد شد.

شیائومی می ۱۱ الترا

می ۱۱ الترا در نگاه اول شباهت‌های بسیاری با محصول پیشین این سری یعنی می ۱۰ الترا دارد اما شیائومی برخی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند از جمله دوربین را ارتقا داده و با افزودن نمایشگر ثانویه به پشت دستگاه و به کار گیری فناوری بهتر در باتری، قدم‌های بزرگ‌تری برداشته است.

البته تمام این ارتقاها منجر به افزایش قیمت این دستگاه شده‌اند. می ۱۱ پایه به عنوان عضو استاندارد این خانواده کمتر از ۷۹۹ یورو (تقریباً معادل ۹۵۰ دلار) قیمت دارد. در واقع قیمت بیشتر گوشی‌های این سری و به‌خصوص می ۱۱ الترا به دلیل دوربین ارتقایافته آن‌ها و برخی ویژگی‌های اضافی است.

می ۱۱ الترا به صورت پیش‌فرض قیمتی برابر با سامسونگ گلکسی S21 الترا دارد و چند صد دلار از وان پلاس ۹ پرو، یکی دیگر از پرچم‌داران تازه عرضه شده گران‌تر است. می ۱۱ لایت نیز دیگر محصولات پرفروش این خانواده به شمار می‌رود.

این دستگاه از یک صفحه‌نمایش اولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد که همراه با یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های میان‌رده، یعنی اسنپدراگون ۷۸۰G همراه است و می‌تواند از پس هر برنامه و بازی‌ای بربیاید. این گوشی همانند می ۱۱، از بلندگوهای استریو و شارژ سریع استفاده می‌کند و مقاومتی در برابر آب ندارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های متصل شده به این صفحه، بررسی‌های تکفارس از محصولات این خانواده را مطالعه و یا مشاهده کنید.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید