آخرین رندرهای افشا شده از گوگل پیکسل ۶ را تماشا کنید - تکفارس 
آخرین رندرهای افشا شده از گوگل پیکسل ۶ را تماشا کنید - تکفارس 

آخرین رندرهای افشا شده از گوگل پیکسل ۶ را تماشا کنید

مهدی ملکی
۱ خرداد ۱۴۰۰ - 09:44
گوگل پیکسل ۶

هفته گذشته ما شاهد انتشار تصاویر افشا شده از گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو بودیم که خبر از طراحی جدید این شرکت آمریکایی در گوشی‌های هوشمند خود می‌داد. روز گذشته نیز ما شاهد انتشار تصاویر دیگری بودیم که کاملاً بر مدل پرو این سری تمرکز داشتند.

حال در جدیدترین اخبار، تصاویر نسخه پایه گوگل پیکسل ۶ در اینترنت منتشر شده است. تصاویر مذکور حکایت از طراحی مشابهی با مدل‌های پیشینی که فاش شده بود، دارند. گوگل پیسکل ۶ طبق ادعای این رندرها، دارای یک نمایشگر با روزنه دوربین و دو عدد دوربین اصلی در قسمت پشتی است. با این حال می‌توان به حاشیه‌های کمتر نمایشگر در تصاویر آخر نیز اشاره‌ای داشت. دوربین‌های اصلی افزون بر دو لنز، شامل یک حسگر ثانویه و موردی شبیه به یک میکروفون است.

گوگل پیکسل ۶

در حال حال حاضر رزولوشن تصویربرداری هر سه لنز پشتی پیکسل ۶ پایه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما منبع تایید کرده که نمایشگر این نمایشگر دارای ابعاد ۶.۴ اینچی و یک حسگر تشخیص اثر انگشت نیز در زیر آن قرار دارد.

مطالب مرتبط:

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا پیکسل ۶ در کناره سمت راست آن قرار گرفته‌اند اما شیار سیم‌کارت در کناره سمت چپ دستگاه نمایان است. در قسمت پایین و زیرین می‌توان درگاه USB-C را مشاهده کرد که توسط دو روزنه جهت جای‌گیری بلندگو و میکروفون احاطه شده است.

گوگل پیکسل ۶

همچنین می‌توان تایید کرد که هیچ درگاه جک صدای ۳.۵ میلی‌متری در پیکسل ۶ وجود ندارد. بنابراین شما باید برای پخش موسیقی، کاملاً بر درگاه USB-C اکتفا کنید. پیکسل ۶ دارای ۸.۹ میلی‌متر ضخامت (۱۱.۸ میلی‌متر همراه با برجستگی دوربین) خواهد بود و از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در قسمت نرم‌افزار شاهد اجرای اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض خواهیم بود. احتمال می‌رود که گوگل در این بخش دست به معرفی قابلیت‌ها و ویژگی‌ها جدیدی بزند. ممکن است که برخی از این ویژگی‌ها مستقیماً از پیکسل‌های قدیمی الهام گرفته شوند. انتظار می‌رود که با گذشت زمان، اطلاعات و جزئیات بیشتری از این سری گوشی‌های هوشمند جدید گوگل منتشر شود.

گوگل در چند سال گذشته تغییرات چندان زیادی در گوشی های سری پیکسل خود ایجاد نکرده است، اما به نظر می‌رسد که امسال این غول تکنولوژی آماده‌ی شوکه کردن دنیای موبایل است. جدای از رندرهای امروز، رندرهایی که از نسل بعدی پیکسل های گوگل فاش شده‌ است، دید بهتری درباره تغییرات احتمالی این گوشی‌ها در اختیار ما قرار می‌دهند.

گوگل پیکسل ۶

اگرچه این شرکت روی معرفی محصولات جدید متمرکز است، ولی ظاهراً گوشی‌های قدیمی خود را هم به دست فراموشی نخواهد سپرد. اکانت رسمی اینستاگرام Made By Google مدتی پیش یک استوری جدید پست کرد که به‌طور اتفاقی تصویری از یک گوشی گوگل نشان می‌دهد. ما در این تصویر گجت هوشمند Nest Audio را به رنگ سفید می‌بینیم و در طرف دیگر تصویر در کنار اسپیکر شاهد یک گوشی همرنگ با گجت هستیم. این هندست، بدون شک گوگل پیکسل ۴a است، اما این گوشی قبلاً فقط در رنگ سیاه عرضه شده بود.

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل پیکسل ۴a قرار بود سال گذشته در ماه می معرفی شود. با این‌ حال، به خاطر شیوع ویروس کرونا، گوگل معرفی آن را به تاخیر انداخت. این گوشی سرانجام در ماه آگوست و فقط در یک رنگ معرفی گردید.

احتمال زیادی وجود دارد که گوگل تصمیم گرفته باشد تا یک رنگ دوم نیز برای پیکسل ۴a عرضه کند و این مدل ممکن است همان هندستی باشد که ما در استوری فوق دیدیم. این موضوع با توجه به اینکه سایر گوشی‌های پیکسل حداقل دارای دو رنگ هستند، منطقی به نظر می‌رسد.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید