شیائومی به‌زودی مدل ۲۰۲۱ ردمی نوت ۸ را عرضه می‌کند - تکفارس 
شیائومی به‌زودی مدل ۲۰۲۱ ردمی نوت ۸ را عرضه می‌کند - تکفارس 

شیائومی به‌زودی مدل ۲۰۲۱ ردمی نوت ۸ را عرضه می‌کند

افشین نوری
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:52
شیائومی به‌زودی مدل ۲۰۲۱ ردمی نوت ۸ را عرضه می‌کند - تکفارس 

در طول چند سال اخیر سیستم نامگذاری شیائومی برای گوشی‌هایش و همچنین هندست‌های برند ردمی کمی گیج‌کننده بوده است. خوشبختانه به نظر می‌رسد که این رویکرد در حال تغییر است.

یک از چیزهایی که در اسامی گوشی‌های شیائومی وجود ندارد، سال معرفی آن‌هاست، اما ظاهراً این شرکت تصمیم گرفته است تا حداقل این مورد را در اسامی دستگاه‌هایش بگنجاند. شیائومی امروز تصاویری از یک هندست جدید منتشر کرده است که نام آن ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ خواهد بود.

مطالب مرتبط:

این گوشی درواقع همان نسخه اصلی ردمی نوت ۸ است که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. شیائومی اعلام کرده که ردمی نوت ۸ از زمان معرفی‌اش تا الان بیش از ۲۵ میلیون دستگاه فروخته است و قصد دارد به‌افتخار این رکورد به‌زودی یک گوشی به نام ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ معرفی کند.

البته هفته پیش اطلاعاتی درباره این گوشی جدید فاش شده بود که به مشخصاتی مانند باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، چیپست هلیو G85 مدیاتک، فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ وات، رابط کاربری MIUI 12.5 و سیستم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برای آن اشاره کرده بودند.

مدل اصلی ردمی نوت ۸ از باتری مشابهی بهره می‌برد، اما کار پردازش آن را اسنپدراگون ۶۶۵ بر عهده دارد. مدل جدید نوت ۸ ظاهراً فقط در برخی کشورها عرضه خواهد شد که از آن جمله می‌توان به اتحادیه اروپا و روسیه اشاره کرد. در هفته‌های آینده احتمالاً خبرهای بیشتری درباره آن خواهیم شنید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید