اطلاعات تازه درباره یک گوشی گوگل پیکسل تاشو - تکفارس 
اطلاعات تازه درباره یک گوشی گوگل پیکسل تاشو - تکفارس 

اطلاعات تازه درباره یک گوشی گوگل پیکسل تاشو

افشین نوری
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 19:42
گوگل پیکسل 5

گوگل هفته پیش در رویداد I/O 2021 خود از نسخه بتا عمومی اندروید ۱۲ رونمایی کرد. حالا وب‌سایت ۹to5Google به اطلاعاتی در این نسخه اندروید دست پیدا کرده است که  نشان می‌دهد گوگل مشغول کار روی چهار گوشی پیکسل جدید از جمله یک پیکسل تاشو است. نکته جالب اینکه، حتی اسم رمز گوشی‌ها هم در داخل کدها پیدا شده‌اند.

شماره مدل‌های زیر مربوط به نسخه‌های ژاپنی پیکسل ۶ و سایر هندست‌ها می‌شوند:

  • G4S1M (پیکسل ۵a 5G) با اسم رمزی “Barbet”
  • GR1YH  (خانواده پیکسل ۶) با اسم رمزی “Oriole”
  • GF5KQ  (خانواده پیکسل ۶) با اسم رمزی “Raven”
  • GPQ72  (پیکسل تاشو) با اسم رمزی “Passport”

همانطور که می‌دانید گوکل معمولاً از اسامی ماهی برای اسم رمز گوشی های پیکسل و نکسوس خود استفاده می‌کند و از آنجاییکه سه تا از اسم رمزهای فوق، نام پرنده هستند می‌توان حدس زد که گوگل به‌دنبال ایجاد تغییرات اساسی در پیکسل های بعدی خود است.

مطالب مرتبط:

براساس گزارش وب‌سایت ۹to5Google، احتمال معرفی یک پیکسل تاشو فعلاً در حد حدس و گمان است. این گزارش همچنین به یک مدل عرضه‌نشده پیکسل ۴ با اتصال ۵G و اسم رمز “Needlefish” اشاره کرده است که در اوایل سال ۲۰۱۹ شایعاتی درباره آن وجود داشت و اسم رمز آن حتی در بیلد اخیر اندروید ۱۲ بتا پیدا شده بود، اما این مدل هرگز به مرحله تولید نرسید.

البته ما همه این اسامی را قبلاً در سندی که در ماه آگوست سال گذشته افشا شده بود دیده بودیم. این سند باعث شد تا خیلی‌ها درباره وجود یک گوشی پیکسل تاشو حدس و گمان‌هایی بزنند. ضمن اینکه براساس برخی گزارش‌ها، یکی از این پیکسل‌ها ممکن است مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.