فروش سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشت - تکفارس 
فروش سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشت - تکفارس 

فروش سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشت

افشین نوری
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 19:10
ردمی نوت 10 پرو

شیائومی امروز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی ردمی نوت در سراسر دنیا فروخته است. گوشی‌های سری ردمی نوت شیائومی از زمان معرفی‌شان در سال ۲۰۱۴ پرفروش‌ترین محصولات این شرکت بوده‌اند و باعث قرارگیری شیائومی در رتبه سوم برترین سازندگان گوشی هوشمند شده‌اند. شیائومی همچینن اعلام کرد که از تاریخ ۲۶ می مشتریان چینی هم سرانجام امکان خرید سری نوت ۱۰ را خواهند داشت. البته براساس یک پوستر رسمی که امروز منتشر شده است، احتمالاُ یک هندست جدید نیز در این کشور چین معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط:

هندستی که در این پوستر نشان داده شده است دارای سه دوربین با آرایش عمودی است و با وجود شباهت این سیستم دوربین به ردمی نوت ۱۰ ۵G باشد، فلاش LED دوگانه آن کمی بالاتر قرار گرفته‌اند که این موضوع نشان می‌دهد طراحی هندست جدید احتمالاً متفاوت از نوت ۱۰ ۵G خواهد بود. برای دانستن جزییات بیشتر در این زمینه باید تا هفته بعد صبر کنیم.

در حالیکه ردمی خود را برای عرضه نسخه محلی نوت ۱۰ آماده می‌کند، مدیر اجرایی این برند یک رکورد دیگر این شرکت را نیز اعلام کرد و آن اینکه گوشی‌های سری نوت ۹ تاکنون ۴۵.۲ میلیون دستگاه در سراسر دنیا فروخته‌اند که چیزی حدود ۲۰ درصد کل ۲۰۰ میلیونی دستگاهی است که از سال ۲۰۱۴ به فروش رفته‌اند.

این اعداد نشان‌دهنده افزایش محبوبیت برند ردمی در دنیاست و از آنجاییکه ردمی نوت ۱۰ پرو و سایر اعضای سری نوت ۱۰، امسال در بین داغ‌ترین پیشنهادات هستند می‌توانیم انتظار افزایش بیش از پیش محبوبیت ردمی را داشته باشیم.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید