گوشی پرچمدار نوبیا Z30 پرو رونمایی شد - تکفارس 
گوشی پرچمدار نوبیا Z30 پرو رونمایی شد - تکفارس 

گوشی پرچمدار نوبیا Z30 پرو رونمایی شد

افشین نوری
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 18:34
نوبیا Z30 پرو

نوبیا از یک پرچمدار جدید به نام Z30 پرو رونمایی کرد. این گوشی مجهز به سیستم دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و از بهترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ و یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. البته اگر این مشخصات برایتان آشناست دلیلش این است که ما آن‌ها را روی هندست آکسون ۳۰ الترا شرکت ZTE که ماه گذشته معرفی شد دیده‌ایم.

مطالب مرتبط:

نوبیا Z30 پرو دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این نمایشگر، ۱۰ بیت خروجی رنگ دارد و از فناوری +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

در پشت هندست شاهد چهار دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور IMX686 سونی و لرزشگیز OIS، دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۳۵ میلیمتر، دوربین التراواید ۶۴ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه و یک دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم دیجیتالی ۵۰ برابر هستیم. دوربین پریسکوپ دارای فاصله کانونی ۱۲۳ میلیمتر است و از یک لرزشگیر OIS‌ بهره می‌برد.

نوبیا Z30 پرو

کار پردازش نوبیا Z30 پرو را چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۸/۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگاباتیت حافظه داخلی بر عهده دارد و در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای سیستم عامل اندروید ۱۱ در کنار رابط کاربری نوبیا UI 9.0 خواهیم بود. انرژی گوشی را یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با استفاده از شارژر ۱۲۰ واتی نوبیا در عرض ۱۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

نوبیا Z30 پرو در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای معرفی شده است و قیمت مدل‌های ۸/۲۵۶ گیگابایتی، ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۴۹۹۹ یوان (۷۷۷ دلار)، ۵۳۹۹ یوان (۸۴۰ دلار) و ۵۹۹۹ یوان (۹۳۲ دلار) تعیین شده‌اند. فروش رسمی این گوشی در چین از تاریخ ۲۵ می شروع خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید