سامسونگ گلکسی F52 5G معرفی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی F52 5G معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی F52 5G معرفی شد

افشین نوری
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 17:55
گلکسی F52 5G

سامسونگ گوشی گلکسی F62 را در ماه فوریه امسال معرفی کرد و حالا یک عضو جدید به نام گلکسی F52 5G را به این خانواده اضافه کرده است.

گلکسی F52 5G دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی FHD+ TFT با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و در گوشه بالا سمت راست خود یک سوراخ هول پانچ برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. در پشت گوشی هم چهار دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و عمقی ۲ مگاپیکسلی وجود دارند.

مطالب مرتبط:

کار پردازش گلکسی F52 5G را چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد. همچنین یک شیار کارت microSD برای افزایش حافظه دستگاه وجود دارد.

سامسونگ گلکسی F52 5G معرفی شد - تکفارس 

در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای سیستم عامل اندروید ۱۱ در کنار رابط کاربری One UI 3.1 هستیم. همچنین تعدادی اپلیکیشن پیش‌نصب روی گوشی وجود دارند که قابل پاک شدن نیستند.

بقیه مشخصات گلکسی F52 5G شامل حسگر اثر انگشت کناری، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، پورت USB-C و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌شوند.

سامسونگ گلکسی F52 5G معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی F52 5G در دو رنگ آبی و مشکی و به قیمت ۱۹۹۹ یوان (۳۱۰ دلار) از امروز در چین قابل پیش‌سفارش است و نحوه عرضه آن در کشورهای دیگر هنوز اعلام نشده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید