پیش فروش خودروی فورد F-150 لایتنینگ آغاز شد - تکفارس 
پیش فروش خودروی فورد F-150 لایتنینگ آغاز شد - تکفارس 

پیش فروش خودروی فورد F-150 لایتنینگ آغاز شد

مهدی حلوائی
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 16:39
فورد F-150 لایتنینگ

شرکت فورد به‌تازگی از اولین خودروی پیک‌آپ برقی خود با نام فورد F-150 لایتنینگ (Lightning) رونمایی کرد. خریداران می‌توانند مبلغ ۱۰۰ دلار را برای پیش‌خرید به حساب شرکت فورد واریز کرده و این خودرو را در سال ۲۰۲۲ دریافت کنند. به‌نظر می‌رسد که واریز مبلغ ۱۰۰ دلار برای پیش‌خرید خودروهای برقی به امری استاندارد تبدیل شده است.

مطالب مرتبط:

پیش‌فروش این محصول در وب‌سایت رسمی شرکت فورد آغاز شده است. نسخه‌ی استاندارد این خودرو با توان پیمایش مسافت ۲۵۰ مایل به قیمت ۳۹٫۹۷۴ دلار به فروش رسیده و نسخه‌ی دیگر آن که با یک‌باز شارژ مسافت ۳۰۰ مایل را طی می‌کند، ۵۲٫۹۷۴ دلار قیمت خواهد داشت.

تمام مبلغ واریزی برای پیش‌خرید قابل بازگشت خواهد بود اما اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید خرید خود را در پاییز سال جاری تکمیل کنید. عرضه‌ی این خودرو از بهار سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. وب‌سایت رسمی فورد اطلاعات کاملی را درمورد نسخه‌ی پایه‌ی F-150 و همچنین نسخه‌های XLT، لاریات و پلاتینیوم در دسترس قرار داده است. به گفته‌ی فورد، نسخه‌ی کامل خودروی F-150 لایتنینگ ۹۰٫۴۷۴ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه‌ی تبلیغاتی این خودرو در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید