هوآوی فری بادز ۴ با قیمت ۱۵۵ دلار معرفی شد - تکفارس 
هوآوی فری بادز ۴ با قیمت ۱۵۵ دلار معرفی شد - تکفارس 

هوآوی فری بادز ۴ با قیمت ۱۵۵ دلار معرفی شد

مهدی ملکی
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:50
هوآوی فری بادز ۴

هوآوی به تازگی آخرین محصول پرچم‌دار ایرفون TWS خود را در چین معرفی کرده است. این ایرفون با نام فری بادز ۴ (FreeBuds 4) شناخته می‌شود. این ایرفون‌ها در نگاه اول طراحی مشابهی با محصولات پیشین این سری یعنی فری بادز ۳ دارند. هوآوی تصمیم گرفته که این بار به استفاده از پردازنده کایرین A1 در این محصولات بپردازد.

این مدل جدید همراه با درایورهای ۱۴.۳ میلی‌متری داینامیک عرضه می‌شود و دارای ۳ میکروفون جهت ضبط صدای محیط است. ویژگی ANC یا همان حذف فعال نویز می‌تواند تا ۲۵ دسی‌بل صدای ناخواسته محیط را از نتیجه نهایی حذف کند. هر کدام از این ایربادها دارای کنترل لمسی سه مرحله‌ای است و تنها ۴.۱ گرم وزن دارد.

فری بادز ۴ از طریق بلوتوث ۵.۲ با دستگاه‌های مجاور ارتباط برقرار می‌کند و قادر است که به طور همزمان به دو دستگاه مختلف متصل شود. یک حالت ویژه صدای واضح هم برای وبلاگ‌نویسان در نظر گرفته شده است که حین استفاده از آن، صدای ناخواسته در محیط‌های پرسروصدا و شلوغ، کاملاً حذف می‌شود.

هوآوی فری بادز ۴

حالت تاخیر کم نیز از دیگر ویژگی‌های به کار گرفته شده در این پرچم‌داران جدید هوآوی است. این حالت تاخیر را به ۹۰ میلی‌ثانیه می‌رساند؛ بنابراین کاربر هنگام نشست‌های گیمینگ خود می‌تواند با کمترین تاخیر، دقیق‌ترین و سریع‌ترین عملکرد را داشته باشد.

مطالب مرتبط:

عمر باتری این محصول ۴ ساعت است ولی به لطف قاب، می‌توان این عدد را تا حداکثر ۲۲ ساعت در نظر گرفت. هوآوی اطمینان داده است که با یک شارژ فوری ۱۵ دقیقه‌ای، می‌توان تا ۲.۵ ساعت به طور مداوم از این ایربادها استفاده کرد.

قاب این محصولات از طریق درگاه USB-C و یا هر شارژر بی‌سیمی که از فناوری Qi پشتیبانی می‌کند، شارژ می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که این قاب‌ها دارای استاندارد IPX4 هستند.

سرانجام باید گفت که فری بادز ۴ در سه رنگ سفید، نقره‌ای و قرمز به بازار عرضه می‌شود. قیمت این محصولات ۹۹۹ یوآن چین (تقریباً معادل با ۱۵۵ دلار یا ۱۲۶ یورو) است و وب‌سایت رسمی هوآوی در تاریخ ۱۶ خرداد سال جاری (۶ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی) شروع به فروش این محصولات می‌کند. قیمت و عرضه جهانی فری بادز ۴ در تاریخی دیگر اعلام خواهد شد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت جهانی این محصول، تکفارس را دنبال کنید.

هوآوی فری بادز ۴

این شرکت به دنبال تحریم‌های ایالات متحده آمریکا و افت فروش گوشی‌های هوشمند، از مدتی پیش شروع به تمرکز مضاعف روی برند محصولات پوشیدنی خود کرده است. مدتی پیش نیز ساعت هوشمند دیگر این شرکت چینی معرفی شد. این ساعت در کشور چین به عنوان یک دستگاه پزشکی مورد تایید قرار گرفته و از آن در کلینیک‌های پزشکی به‌طور آزمایشی استفاده می‌شود.

هوآوی قصد دارد تا در کنار سیستم اندازه‌گیری دمای بدن از فناوری مدیریت فشار خون بالا و تشخیص بیماری‌های قلبی در این ساعت بهره ببرد. سیستم ECG هوآوی از اطلاعات PPG و ACC برای تشخیص هر گونه نشانه‌ی بیماری قلبی استفاده می‌کند. گفته می‌شود که هوآوی در حال کار بر روی ساعت واچ ۳ بوده و قرار است که این محصول به‌زودی در کنار گوشی‌های سری P50 معرفی شود. براساس شایعات، این ساعت از سیستم‌‌عامل هارمونی او اس استفاده کرده و از سیم‌کارت نیز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید