مایکروسافت خبر از کنسل شدن معرفی ویندوز ۱۰X داد - تکفارس 
مایکروسافت خبر از کنسل شدن معرفی ویندوز ۱۰X داد - تکفارس 

مایکروسافت خبر از کنسل شدن معرفی ویندوز ۱۰X داد

افشین نوری
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:44
ویندوز 10X

مایکروسافت امروز اعلام کرد که پروژه ویندوز ۱۰X را کنسل کرده است. مایکروسافت با اعلام این خبر در وب‌سایت خود گفته است که آپدیت جدید ویندور ۱۰ را در نیمه اول امسال عرضه خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

مایکروسافت به‌جای معرفی ویندوز ۱۰X، قابلیت‌های آن را در داخل ویندوز و سایر محصولات خود یکپارچه خواهد کرد. این شرکت مدتی است که ادغام برخی از قابلیت‌های ویندوز ۱۰X را در بیلدهای پیش‌نمایش ویندوز اینسایدر شروع کرده است که از آن جمله می‌توان به یک کانتینر اپلیکیشن برای قابلیت امنیتی Microsoft Defender Application Guard، یک قابلیت بهبودیافته تایپ صوتی و یک صفحه‌کلید لمسی مدرن‌شده با بهینه‌سازی اندازه کلیدها، صداها، رنگ‌ها و انیمیشن‌ها اشاره کرد.

ویندوز ۱۰X قرار بود نسخه خاصی از ویندوز ۱۰ باشد که برای دستگاه‌های با نمایشگر دوگانه مانند سرفیس نئو طراحی می‌شود. مایکروسافت اوایل امسال اعلام کرد که این سیستم عامل را فقط برای لپ تاپ های تک‌نمایشگره‌ اقتصادی خواهد ساخت.

مایکروسافت در حال حاضر مشغول آماده‌سازی جدیدترین بروزرسانی ویندوز ۱۰ برای نیمه اول امسال است. البته این آپدیت شامل تغییرات کوچکی خواهد بود، اما بروزسانی برنامه‌ریزی‌شده برای ماه اکتبر تغییرات بزرگی را ارایه خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید