آمازون مترو گلدوین مایر را به قیمت ۹ میلیارد دلار می‌خرد - تکفارس 
آمازون مترو گلدوین مایر را به قیمت ۹ میلیارد دلار می‌خرد - تکفارس 

آمازون مترو گلدوین مایر را به قیمت ۹ میلیارد دلار می‌خرد

حامد شهرزاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 22:34
mgm

جیمز باند، سرگذشت ندیمه، راکی، ستارگان، روبوکاپ و وایکینگ‌ها از مجموعه فیلم‌های تاریخی با قدمت چندین دهه هستند که مجموعه تولید شده توسط شرکت‌های مختلف هستند. این آثار به شرکت مترو گلدوین مایر متعلق دارد و ممکن است آمازون در نظر داشته باشد تا این غول فیلم‌سازی را در آینده بسیار نزدیک با قیمت حدود ۹ میلیارد دلار تصاحب کند.

بنا به گفته ورایتی، آمازون ۹ میلیارد دلار برای خرید این شرکت به مترو گلدوین مایر پیشنهاد داده است. پایگاه خبری اینفورمیشن نیز در اوایل روز خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه آمازون پیشنهاد کرده است که این شرکت را با قیمت حدودی ۷ تا ۱۰ میلیارد دلار خریداری می‌کند، و ورایتی معتقد است که ۹ میلیارد دلار نیز مبلغی بود که مترو گلدوین مایر به دریافت آن‌امیدوار است.

مطالب مرتبط:

در بین اخبار متعددی که منتشر شده است، شایعه فروش مترو گلدوین مایر توسط شرکت‌های مختلف از دسامبر سال ۲۰۲۰ پخش شده بود. به نظر می‌رسد که شرکت‌های تجاری مختلف به دنبال خرید غول‌های فیلم‌سازی هستند. خبر جدیدی در اوایل امروز منتشر شده بود مبنی بر اینکه‌ای تی اند تی شرکت وارنر مدیا را خریداری می‌کند و آن را با رسانه دیسکاوری ترکیب خواهد کرد. اگر آمازون و مترو گلدوین مایر معامله‌ای انجام دهند، بسیار تعجب‌آور نخواهد بود.

اطلاعات امروز و گزارش‌های مختلف احتمال زیاد فروخته شدن مترو گلدوین مایر را بیان می‌کرد، اما پایگاه خبری اینفورمیشن نوشت:

وضعیت و بحث‌های آمازون با مترو گلدوین مایر در حال حاضر نامشخص است و ممکن است هیچ توافقی حاصل نشود.

در ماه دسامبر، گاردین گزارش داد که مترو گلدوین مایر دارای یک مجموعه غنی از رسانه‌های مختلف شامل ۴۰۰۰ فیلم و ۱۷۰۰۰ ساعت برنامه‌های تلویزیونی است. به ویژه جیمز باند یکی از با ارزش‌ترین آثار سینمایی است که تاکنون ساخته شده است. البته لیست آثار متعلق به مترو گلودین مایر در حال کوچکتر شدن است چرا که دیزنی و دنیای سینمایی مارول در حال بزرگتر شدن است.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید