سامسونگ تصاویری از نمایشگرهای تاشو بعدی خود منتشر کرد - تکفارس 
سامسونگ تصاویری از نمایشگرهای تاشو بعدی خود منتشر کرد - تکفارس 

سامسونگ تصاویری از نمایشگرهای تاشو بعدی خود منتشر کرد

افشین نوری
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 11:50
نمایشگر تاشو سامسونگ

سامسونگ در آستانه نمایشگاه SID که قرار است این هفته برگزار شود، تصاویری از نمایشگرهای تاشو بعدی خود منتشر کرده است. یکی از این نمایشگرها، پنل اولد S-foldable است که در دو نقطه تا می‌شوند و به کاربر اجازه می‌دهد تا حالت مطلوب قرارگیری صفحه‌نمایش را بسته به کاری که در حال انجام آن است تنظیم کند. قطر این نمایشگر در حالت کاملاً باز تا ۷.۲ اینچ افزایش می‌یابد و دوربین‌های جلو در حاشیه سمت چپ آن تعبیه شده‌اند.

مطالب مرتبط:

سامسونگ همچنین تصویری از نمونه اولیه یک نمایشگر کشویی منتشر کرده که دارای یک پنل گسترش‌یابنده‌ی افقی است و امکان تنظیم تدریجی ابعاد صفحه‌نمایش را فراهم می‌کند. این نمایشگر در حالت کاملاً باز تقریباً هم‌اندازه صفحه‌نمایش یک گوشی هوشمند معمولی خواهد بود و با فشار دادن یک دکمه به‌تدریج بزرگتر خواهد شد.

نمایشگر تاشو سامسونگ

سامسونگ همچنین تصویری از یک نمایشگر تاشو ۱۷ اینچی نمایش داده است که مثل تبلت نئو مایکروسافت و تبلت تینک‌پد ایکس ۱ فولد لنوو از وسط تا می‌شود. این نمایشگر دارای نسبت تصویر ۴:۳ است و می‌تواند در دو جهت افقی و قایم مورد استفاده قرار بگیرد.

سامسونگ تصاویری از نمایشگرهای تاشو بعدی خود منتشر کرد - تکفارس 

اخیراً شایعاتی درباره برنامه‌ سامسونگ برای معرفی یک لپ تاپ تقریباً بدون حاشیه منتشر شده‌ است. این نمایشگر دارای یک دوربین جلوی یکپارچه در زیر حاشیه بالا خواهد بود و و حداکثر نسبت تصویر ممکن را فراهم خواهد کرد. با این‌حال هنوز مشخص نیست که سامسونگ از چه دوربینی برای آن استفاده خواهد کرد.

نمایشگر تاشو سامسونگ

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.