بندهای جدید پراید ادیشن برای اپل واچ معرفی شدند - تکفارس 
بندهای جدید پراید ادیشن برای اپل واچ معرفی شدند - تکفارس 

بندهای جدید پراید ادیشن برای اپل واچ معرفی شدند

افشین نوری
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 10:53
AppleWatch

اپل امروز دو بند جدید پراید ادیشن (Pride Edition) برای ساعت های اپل واچ خود معرفی کرد. این شرکت همچنین یک واچ فیس جدید پراید ۲۰۲۱ برای این ساعت ها ارایه کرده است.

مطالب مرتبط:

یکی از بندهای جدید پراید ادیشن به‌‌خاطر شباهتی که به طراحی سال گذشته Solo Loop دارد، Braided Solo Loop نام گرفته است. این بند دارای رنگ‌های مختلفی است که زیبایی جالب‌توجهی به آن بخشیده‌اند. این بند در ۱۲ طول مختلف عرضه خواهد شد و بنابراین شما امکان انتخاب گزینه مناسب برای خودتان را خواهید داشت.

اپل در کنار این بند جدید، یک واچ فیس جدید پراید ۲۰۲۱ هم معرفی کرده است که هماهنگی خوبی با این بند دارد. این واچ فیس دارای همان رنگ‌های بند Braided Solo Loop است، اما الگوهای آن در مواقعی که شما مچ خود را بالا ببرید یا دکمه تاج دیجیتالی ساعت را بچرخانید، به حالت انیمشینی در خواهد آمد. اپل همچنین یک اپ کلیپ (App Clip) به‌همراه بند جدید خود معرفی کرده است که به مشتریان اجازه خواهد داد تا بند را اسکن کرده و واچ فیس جدید را بلافاصله دانلود کنند.

اما دومین بند جدیدی که اپل امروز معرفی کرده است، Pride Edition Nike Loop نام دارد. این بند دارای شش رنگ مختلف در بافت نخی بازتابی است. بند بازتابی این قابلیت را دارد که در زیر نور می‌درخشد و باعث می‌شود تا رانندگان از فاصله دور نسبت به حضور کسی که این بند را پوشیده است اطلاع پیدا کنند.

قیمت بندهای پراید ادیشن Braided Solo Loop و Nike Sport Loop به‌ترتیب ۹۹ دلار و ۴۹ دلار تعیین شده است. این بندها هم‌اکنون از وب‌سایت اپل قابل دسترس هستند و از تاریخ ۲۵ می در فروشگاه‌های حضوری این شرکت عرضه خواهند شد. البته بند Nike Sport Loop در وب‌سایت شرکت نایک هم قابل دسترس است.

 بند Braided Solo Loop با ساعت‌های اپل واچ SE و اپل واچ سری ۴ و مدل‌های بعدی سازگار خواهد بود، در حالیکه بند Nike Sport Loop امکان استفاده با اپل واچ سری ۳ و مدل‌های بعدی را خواهد داشت. ضمناُ واچ فیس پراید ۲۰۲۱ به‌زودی در قالب یک آپدیت نرم‌افزارای برای همه کاربران عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.