تماشا کنید: جعبه گشایی هوآوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی هوآوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی هوآوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱

مهدی ملکی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 13:35
میت بوک ایکس پرو 2021

لپ تاپ هوآوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱، بهترین و کامل‌ترین لپ تاپ سری میت بوک ایکس شرکت هوآوی است. این محصول، سبک‌ترین لپ تاپ شرکت هوآوی بوده و از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

هوآوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ ابتدا در کشور چین عرضه شد و حالا پیش‌فروش این محصول در اروپا نیز آغاز شده است. نسخه‌ی مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی این محصول به قیمت ۱۲ هزار یوان (۱،۸۹۹ یورو/۱،۵۹۹ پوند) به فروش می‌رسد. شاید در نگاه اول این قیمت کمی بالا به‌نظر برسد اما ویژگی‌های متعدد این لپ تاپ، قطعاً ارزش پرداخت چنین مبلغی را دارند.

لپ تاپ میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ در دو رنگ سبز و خاکستری و به همراه یک شارژر ۶۵ واتی و یک کابل USB-C عرضه شده است. این شارژر توانایی شارژ گردن گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را نیز دارد و از جریان برق ۱۰ وات، ۱۸ وات، ۲۴ وات، ۴۵ وات و ۶۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط:

یکی از نقاط قوت این لپ تاپ، طراحی باریک و وزن بسیار پایین آن است. عجیب است که شرکت هوآوی در تمام لپ تاپ‌های سری میت بوک ایکس خود از طراحی مشابهی استفاده کرده است اما با این وجود، میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ ظاهر جذابی داشته و از این نظر، به سادگی با لپ تاپ‌های شرکت‌های دیگر رقابت می‌کند.

از ویژگی‌های متعدد این لپ تاپ قدرتمند، می‌توان به استفاده از پردازنده‌ی نسل ۱۱ اینتل تایگر لیک، استفاده از سریع‌ترین رم موجود در بازار، پشتیبانی از وای‌فای ۶، درگاه تاندربولت ۴ و صفحه نمایش لمسی با نسبت ابعاد ۳:۲ اشاره کرد.

صفحه نمایش هوآوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ دقیقاً مشابه نسخه سال پیش آن است. این لپ تاپ از صفحه نمایش ال سی دی (LTPS) با نسبت ابعاد ۳:۲ و رزولوشن ۲۰۰۰×۳۰۰۰ پیکسل استفاده کرده است. تراکم پیکسل ۲۶۰ppi و زاویه دید ۱۷۸ درجه از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر است. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این لپ تاپ، ۹۱ درصد می‌باشد.

شرکت هوآوی میزان روشنایی تصویر این لپ تاپ را ۴۵۰ نیت اعلام کرده است اما در آزمایش‌های انجام‌شده، این میزان در مرکز تصویر به ۴۸۰ نیت نیز رسید. این صفحه نمایش از طیف رنگ sRGB به‌طور کامل پشتیبانی کرده و رنگ‌های زنده و باکیفیتی را تولید می‌کند. تنها نقطه ضعف این نمایشگر، کاور شیشه‌ای آن است که بازتاب نور زیادی دارد.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.