نسخه اندرویدی کلاب هاوس سرانجام برای همه کاربران عرضه شد - تکفارس 
نسخه اندرویدی کلاب هاوس سرانجام برای همه کاربران عرضه شد - تکفارس 

نسخه اندرویدی کلاب هاوس سرانجام برای همه کاربران عرضه شد

افشین نوری
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:23
کلاب هاوس

در حالیکه به نظر می‌رسید کلاب هاوس به این زودی‌ها برای سیستم عامل اندروید ارایه نشود، نسخه پایدار اندرویدی این اپلیکیشن حالا در طول روزهای آینده برای همه دستگاه‌های اندرویدی عرضه خواهد شد.

طبق آمار، اپلیکیشن کلاب هاوس که حدود یک سال پیش به‌طور انحصاری برای آی او اس ارایه شد و در حال حاضر فقط از طریق دعوتنامه امکان پیوستن به آن وجود دارد، تا آخر ماه فوریه امسال بیش از ۸ میلیون بار دانلود شده است که این موضوع نشان‌دهنده اقبال عمومی کاربران به آن بوده است و شیوع ویروس کرونا هم به این موضوع کمک کرده است.

مطالب مرتبط:

اما بعد از معرفی کلاب هاوس، شرکت‌های دیگری هم به فکر ارایه چنین سرویسی برای کاربران‌شان افتادند. به‌عنوان مثال می‌توان به توییتر اشاره کرد که سرویس اسپیس را اخیراً راه‌اندازی کرد. بنابراین به نظر می‌رسد که کلاب هاوس برای رقابت با سرویس‌های مشابه خود مجبور است به فکر روش‌های جدیدی برای حفظ رشد قبلی خود باشد.

نسخه بتا اندرویدی این اپلیکیشن هفته پیش راه‌اندازی شد و حالا نسخه نهایی و پایدار آن آماده عرضه در بازارهای مهمی مانند ژاپن، برزیل و روسیه است. این اتفاق قرار است از تاریخ ۱۸ می شروع شود و سه روز بعد از این تاریخ شاهد عرضه آن در کشورهای هند و نیجریه خواهیم بود و بقیه کشورها هم از جمعه این هفته امکان دسترسی به آن را خواهند داشت.

چنین برنامه فشرده‌ای برای عرضه نسخه اندرویدی کلاب هاوس، آن هم در حالیکه کمتر از دو سال از زمان راه‌اندازی آن می‌گذرد، می‌تواند موفقیت خوبی برای این پلتفرم باشد و باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن در بین  کاربرانگردد. البته باید به این نکته توجه داشته باشد که شما برای استفاده از این اپلیکیشن بر روی دستگاه‌های اندرویدی خود همچنان نیاز به یک دعوتنامه خواهید داشت و هنوز مشخص نیست که این روش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

بنابراین، شما برای ورود به کلاب هاوس نیاز به کسی خواهید داشت که از کاربران این اپلیکیشن باشد و دعوتنامه‌ای را برای شما ارسال کند. بعد از پیوستن به کلاب هاوس، شما به‌راحتی خواهید توانست به گفتگوهایی که در اتاق‌هایی مختلف آن جریان دارند گوش دهید و حتی در آن‌ها مشارکت کنید. البته ذکر این نکته لازم است که قابلیت‌ها نسخه اندرویدی این اپلیکیشن ممکن است تاحدودی نسبت به نسخه آی او اس آن کمتر باشند که این موضوع هم احتمالاً زمان زیادی دوام نخواهد آورد.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید