تماشا کنید: جعبه گشایی ایسوس زنفون ۸ - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی ایسوس زنفون ۸ - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی ایسوس زنفون ۸

مهدی ملکی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 12:01
ایسوس زنفون ۸

سری زنفون ۸ ایسوس در حالی معرفی شد که هیچ گوشی‌ای با نام زنفون ۸ مینی وجود نداشت. دلیل آن این است که زنفون ۸ خودش به‌عنوان یک گوشی کوچک و اصطلاحاً مینی محسوب می‌شود. ایسوس قصد دارد تا با معرفی این محصول، یکی از کامپکت‌ترین گوشی‌های اندرویدی را به بازار عرضه کند.

کلاس کامپکت مدتی است که به فراموشی سپرده شده است. آیفون ۱۲ مینی احتمالاً تنها گوشی امیدوارکننده‌ای بود که در چند وقت اخیر به بازار عرضه شد. با توجه به بازخورد اپل مینی، ممکن است برخی از سازندگان گوشی‌های اندرویدی همان کاری را انجام دهند که قبلاً سونی انجام می‌داد؛ عرضه یک پرچم‌دار اندرویدی کوچک و در عین حال قدرتمند. این همان چیزی است که ایسوس با معرفی زنفون ۸ قصد دارد به آن برسد.

به نظر می‌رسد با یک گوشی هوشمند بسیار مناسب مواجه هستیم. قیمت زنفون ۸ برابر ۵۹۹ یورو است. این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ ۵G، یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و یک دوربین دوگانه در سطح پرچم‌داران بازار است که می‌تواند بزرگنمایی ۲ برابری را بدون از دست رفتن کیفیت انجام دهد. گوشی هوشمند زنفون ۸ در برابر آب نیز مقاوم است.

مطالب مرتبط:

در واقع، به نظر می‌رسد که ایسوس اطمینان حاصل کرده است که این گوشی هوشمند می‌تواند یک پرچم‌دار کوچک باشد. این شرکت همه‌چیز را در زنفون ۸ گنجانده است. علاوه بر همه این ویژگی‌های برجسته، باید به وجود مشکلات کوچک اما مهم این دستگاه نیز توجه داشته باشیم.

دو بلندگوی استریو با صدای بلند، یک جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری با پشتیبانی از کدک کوالکام، ان اف سی و حتی رادیو اف ام در این دستگاه وجود دارد.

بخش دوربین نیز کاملاً قدرتمند به نظر می‌رسد. در عقب این دستگاه فقط دو دوربین وجود دارد، اما دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از تثبیت‌کننده نوری برای عکس‌های روزمره شما است، اما با این لنز می‌توانید بدون افت کیفیت تصویر تا دو برابر بزرگنمایی انجام دهید. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار گسترده نیز دارای یک اندازه بزرگ و فوکوس خودکار است و به همین دلیل می‌تواند عکس‌های ماکرو را نیز انجام دهد.

دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز دارای قابلیت فوکوس خودکار است و از فیلم‌برداری با رزولوشن ۴ کی نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید در ادامه جعبه گشایی این دستگاه را در تکفارس مشاهده و یا مستقیماً دریافت کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.