اطلاعات تازه درباره اوپو رنو ۶ پرو پلاس - تکفارس 
اطلاعات تازه درباره اوپو رنو ۶ پرو پلاس - تکفارس 

اطلاعات تازه درباره اوپو رنو ۶ پرو پلاس

افشین نوری
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:57
اوپو رنو 6

اوپو قرار است به‌زودی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود یعنی رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو پلاس رونمایی کند. این دو هندست قبلاً تاییدیه سازمان TENAA را دریافت کرده‌اند و ما برخی از مشخصات آن‌ها را می‌دانیم، اما حالا اطلاعات بیشتری درباره رنو ۶ پرو پلاس و دوربین‌های آن لو رفته است.

مطالب مرتبط:

این اطلاعات را منبعی به نام DigitalChatStation در حساب ویبوی خود منتشر کرده است. این منبع ضمن تائید مشخصاتی مانند چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۶۵ واتی SuperVOOC برای مدل پلاس گفته است که این هندست برای دوربین اصلی خود از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی بهره خواهد برد. همچنین، این مدل دارای ۷.۹۹ میلیمتر ضخامت و ۱۸۸ گرم وزن خواهد بود.

اوپو رنو ۶ پرو

این اطلاعات تاحدودی با گزارش‌های قبلی مطابقت دارند، ضمن اینکه ما حالا می‌دانیم رنو ۶ پرو پلاس از یک اسپیکر دوگانه و یک موتور لرزشی محور X با فناوری AAC بهره خواهد برد. از طرفی، یک منبع دیگر به نام Cheese Mango تصویری از این موتور لرزشی منتشر کرده که چهار ماژول دوربین را در کنار هم نشان می‌دهد. ما انتظار داریم که علاوه بر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی شاهد یک دوربین التراواید ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و احتمالاً یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی در پشت رنو ۶ پرو پلاس باشیم.

سری اوپو رنو ۶ در تاریخ ۲۲ می در چین معرفی خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.