رندرها و مشخصات سامسونگ گلکسی A22 فاش شد - تکفارس 
رندرها و مشخصات سامسونگ گلکسی A22 فاش شد - تکفارس 

رندرها و مشخصات سامسونگ گلکسی A22 فاش شد

افشین نوری
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:16
Galaxy F22

گوشی سامسونگ گلکسی A22 ظاهراً در ماه ژوئن معرفی خواهد شد و به نظر می‌رسد این هندست در دو نسخه ۴G و ۵G ارایه خواهد گردید. حالا یک ماه مانده به این رویداد، مشخصات و رندرهای این دو مدل فاش شده‌اند.

مطالب مرتبط:

این دو نسخه از نظر طراحی تا اندازه بسیار زیادی شبیه به هم خواهند بود و در چهار رنگ سفید، مشکی، ارغوانی و سبز عرضه خواهند شد. اما تفاوت‌های آن‌ها مربوط به بخش دوربین، نمایشگر، چیپست و بیومتریک خواهد بود.

گلکسی A22 5G که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید مجهز به چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ با مودم ۵G خواهد بود. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی ال‌سی‌دی بهره خواهد برد و یک حسگر اثرانگشت در کنار خود خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی A22

قاب پشت گلکسی A22 5G میزبان سه دوربین شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۵ مگاپیکسلی و احتمالاً یک سنسور ماکرو یا عمقی ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این مدل با داشتن ۹ میلیمتر ضخامت و ۲۰۵ گرم وزن، نسبت به نسخه ۴G با ۸.۵ میلیمتر ضخامت و ۱۸۵ گرم وزن، کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر خواهد بود.

در مقابل، گلکسی A22 4G مجهز به پردازنده هلیو G80 مدیاتک و نمایشگر ۶.۴ اینچی آمولد خواهد بود و یک سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خود خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی A22

دوربین‌های این گوشی شامل دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و چهار دوربین ۴۸/۵/۲/۲ مگاپیکسلی در پشت آن می‌شوند.

هر دو نسخه ۴G و ۵G گلکسی A22 انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۵ وات تامین خواهند کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.