بررسی ویدیویی شیائومی می ۱۱ الترا - تکفارس 
بررسی ویدیویی شیائومی می ۱۱ الترا - تکفارس 

بررسی ویدیویی شیائومی می ۱۱ الترا

مهدی ملکی
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 18:06
بررسی ویدیویی شیائومی می ۱۱ الترا

با معرفی و عرضه می ۱۱ الترا، شیائومی اکنون یک خانواده کامل از محصولات می ۱۱ شامل می ۱۱ پایه، می ۱۱i و می ۱۱ پرو را مهیا کرده است. بنابراین فارغ از بودجه یا هزینه‌ای که مد نظر کاربران است، آن‌ها می‌توانند یکی از محصولات این خانواده جدید شیائومی را تهیه کنند. یکی از تنها تفاوت‌های این سری جدید با مجموعه پیشین پرچم‌داران شیائومی، عرضه انحصاری می ۱۱ پرو در کشور چین است. بنابراین می ۱۱ الترا که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت، به صورت جهانی و بین‌المللی در تمام کشورها و مناطق عرضه خواهد شد.

می ۱۱ الترا در نگاه اول شباهت‌های بسیاری با محصول پیشین این سری یعنی می ۱۰ الترا دارد اما شیائومی برخی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند از جمله دوربین را ارتقا داده و با افزودن نمایشگر ثانویه به پشت دستگاه و به کار گیری فناوری بهتر در باتری، قدم‌های بزرگ‌تری برداشته است.

البته تمام این ارتقاها منجر به افزایش قیمت این دستگاه شده‌اند. می ۱۱ پایه به عنوان عضو استاندارد این خانواده کمتر از ۷۹۹ یورو (تقریباً معادل ۹۵۰ دلار) قیمت دارد. در واقع قیمت بیشتر گوشی‌های این سری و به‌خصوص می ۱۱ الترا به دلیل دوربین ارتقایافته آن‌ها و برخی ویژگی‌های اضافی است.

مطالب مرتبط:

می ۱۱ الترا به صورت پیش‌فرض قیمتی برابر با سامسونگ گلکسی S21 الترا دارد و چند صد دلار از وان پلاس ۹ پرو، یکی دیگر از پرچم‌داران تازه عرضه شده گران‌تر است. بنابراین در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که دوربین عظیم‌الجثه و ویژگی‌های اضافی این دستگاه آن قدری مناسب و خوب هستند که کاربر راضی به پرداخت چنین هزینه‌ای شود؟

در حال که این دستگاه در دو پیکربندی رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت در چین عرضه خواهد شد، کاربران غیرچینی تنها قادر به تهیه نسخه مجهز به رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت خواهند بود.

احتمالاً در همان نگاه اول متوجه برآمدگی و برجستگی نامعقول دوربین پشت می ۱۱ الترا شده‌اید. این دوربین به قدری برجسته و آشکار است که با تقریب دقیقی می‌توان گفت که شما آن را مشاهده کرده‌اید. می ۱۱ الترا در یک عبارت کلی به یکی از بزرگ‌ترین ماژول‌های دوربینی که تاکنون دیده‌ایم، مجهز است.

می ۱۱ الترا بدون در نظر گرفتن دوربین پشت، یک کپی کاملاً یکسان از می ۱۱ پایه به شمار می‌رود؛ با این وجود لازم به ذکر است که این دستگاه حتی حدود ۰.۳ میلی‌متر ضخامت کمتری در مقایسه با عضو پایه این سری دارد، اما برجستگی دوربین چنان ظاهر شده که مسلماً شما هرگز متوجه آن نخواهید شد.

مشاهده در یوتیوباینستاگرام تکفارس - شیائومی می ۱۱ التراتلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.