سامسونگ گلکسی واچ ۴ بدون سنسور سنجش قند خون معرفی خواهد شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی واچ ۴ بدون سنسور سنجش قند خون معرفی خواهد شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی واچ ۴ بدون سنسور سنجش قند خون معرفی خواهد شد

افشین نوری
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 14:31
سامسونگ گلکسی واچ ۴

رویداد بزرگ آنپک سامسونگ قرار است یکی دو ماه دیگر برگزار شود و شرکت کره‌ای در این رویداد علاوه بر معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد، زد فلیپ و گلکسی اس ۲۱ FE، از دو مدل ساعت هوشمند جدید در دو سایز مختلف نیز رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

نکته جالب در مورد ساعت های هوشمند گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ این است که این دو برخلاف مدل‌های قبلی خود که از سیستم عامل TizenOS سامسونگ بهره می‌بردند، از سیستم عامل WearOS گوگل استفاده خواهند کرد. این اتفاق می‌تواند یک تغییر بزرگ در استراتژی سامسونگ محسوب شود. ضمن اینکه سیستم عامل TizenOS از مشکل نداشتن اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث رنج می‌برد و احتمالاً همین موضوع سامسونگ را مجبور به همکاری با گوگل کرده است. خوشبختانه این همکاری منجر به عمر باتری بهتری برای ساعت های هوشمند جدید سامسونگ خواهد شد.

گلکسی واچ ۴ در دو سایز ۴۲ و ۴۶ میلیمتری معرفی خواهد شد، در حالیکه واچ اکتیو ۴ دارای دو مدل ۴۰ و ۴۲ میلیمتری خواهد بود. البته طراحی این دو ساعت نیز تفاوت‌هایی باهم خواهد داشت، بطوریکه واچ ۴ از یک طراحی سنتی بهره خواهد برد، اما واچ اکتیو ۴ یک طراحی ساده خواهد داشت.

موضوع مهم دیگری که در مورد این ساعت باید به آن اشاره کنیم این است هیچکدام از آن‌ها از قابلیت اندازه‌گیری قند خون که قبلاً برای آن‌ها شایع شده بود پشتیبانی نخواهند کرد. هنوز مشخص نیست که این قابلیت در کدامیک از پوشیدنی‌های آینده سامسونگ ارایه خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.