شایعه: هواوی میت پد ۲ و هواوی واچ ۳ احتمالاً ۱۲ خرداد معرفی می‌شوند - تکفارس 
شایعه: هواوی میت پد ۲ و هواوی واچ ۳ احتمالاً ۱۲ خرداد معرفی می‌شوند - تکفارس 

شایعه: هواوی میت پد ۲ و هواوی واچ ۳ احتمالاً ۱۲ خرداد معرفی می‌شوند

افشین نوری
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 10:21
سیستم عامل هارمونی

نسخه پایدار سیستم عامل هارمونی ۲.۰ قرار است ماه آینده عرضه شود و به این‌ترتیب به‌زودی شاهد رونمایی از اولین دستگاه‌هایی خواهیم بود که آن را روی خود اجرا خواهند کرد. این دستگاه‌ها شامل دو تبلت و دو ساعت هوشمند جدید خواهند بود. تبلت ها شامل هواوی میت پد ۲ و میت پد پرو ۲ می‌شوند که در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) معرفی خواهند شد و از تاریخ ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) در چین به فروش خواهند رفت.

مطالب مرتبط:

براساس شایعات، این تبلت ها دارای نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی ۱۲.۲ و ۱۲.۶ اینچی خواهند بود. مدل ۱۲.۹ اینچی از یک چیپست کایرین ۹۰۰۰ بهره خواهد برد و سیستم عامل PadOS را که نسخه سفارشی هارمونی برای تبلت‌هاست اجرا خواهد کرد. همچنین براساس اسناد سازمان ۳C، این تبلت از شارژ سیمی ۴۰ وات و شارژ بی‌سیم ۲۷ وات پشتیبانی خواهد کرد و احتمالاً یک نسخه ۵G هم خواهد داشت.

Huawei-watch

دو دستگاه دیگری که برای اولین بار سیستم عامل هارمونی را اجرا خواهند کرد، ساعت‌های هوشمند هواوی واچ ۳ و واچ ۳ پرو خواهند بود. این ساعت‌ها سیستم عامل هارمونی را در کنار یک رابط کاربری بازطراحی‌شده اجرا خواهند نمود و مجهز به eSIM برای پشتیبانی از دیتای موبایل خواهند بود. این دو مدل در مقایسه با سری واچ GT عمر باتری بیشتری خواهند داشت.

البته تا پیش از این قرار بود گوشی‌های سری هواوی P50 اولین دستگاه‌هایی باشند که سیستم عامل هارمونی را اجرا می‌کنند، اما معرفی این هندست‌ها با تاخیر مواجه شده است و هنوز مشخص نیست این سری در چه تاریخی معرفی خواهد شد. ما اخیراً شاهد افشای تصاویر زنده مدل استاندارد P50 بودیم.

هواوی انتظار دارد که سیستم عامل هارمونی این شرکت تا آخر امسال بر روی بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه‌ها شامل گوشی‌ها و تبلت‌هایی خواهند شد که یا این سیستم عامل را به‌طور پیش‌نصب بر روی خواهند داشت یا اینکه با یک به‌روزرسانی جایگزین اندروید خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید