حضور مجازی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل - تکفارس 
حضور مجازی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل - تکفارس 

حضور مجازی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل

خشایار جهانی
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 10:20
MWC

بعد از یک سال غیبت، امسال کنگره جهانی موبایل، MWC، برگذار می‌شود. قرار است این رویداد از تاریخ ۲۸ ژوئن تا ۱ جولای در شهر بارسلونا برگذار شده و نزدیک به ۵۰۰۰۰ نفر نیز در این همایش شرکت خواهند داشت.

اگرچه، هنوز هم بعضی از شرکت‌های فناوری تصمیم گرفتند تا برای امنیت کارکنان و بازدیدکنندگان، به‌صورت مجازی در این رویداد شرکت کنند. آخرین شرکتی که گفته به شکل مجازی حضور خواهد یافت، سامسونگ است.

سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد:

سلامت و امنیت کارکنان، شرکا و مشتریان برای ما اولویت داشته و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا به‌صورت حضوری در کنگره جهانی موبایل امسال حضور پیدا نکنیم. ما در این مراسم به شکل مجازی حضور خواهیم داشت و با شرکای صنعتی و تجاری و GSMA همکاری می‌کنیم.

مطالب مرتبط:

البته باید خاطر نشان کرد که GSMA که سازمان‌دهنده MWC است، گفته که از هر بازدیدکننده قبل از ورود آزمایش کرونا گرفته و این عمل هر سه روز تکرار می‌شود. با این وجود، بسیاری از شرکت‌ها ترجیح دادند که به شکل مجازی در این رویداد حضور یابند.

سونی، نوکیا، گوگل و اریکسون دیگر شرکت‌هایی هستند که حضور فیزیکی نخواهند داشت. بریتیش تله‌کام، فیسبوکریال اوراکل و … نیز شرکت‌های دیگری هستند که حضور فیزیکی ندارند.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.