گوشی ریلمی C20A با چیپست هلیو G35 و نمایشگر ۶.۵ اینچی معرفی شد - تکفارس 
گوشی ریلمی C20A با چیپست هلیو G35 و نمایشگر ۶.۵ اینچی معرفی شد - تکفارس 

گوشی ریلمی C20A با چیپست هلیو G35 و نمایشگر ۶.۵ اینچی معرفی شد

افشین نوری
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 08:57
ریلمی C20A

ریلمی بعد از معرفی گوشی‌های C20 و C21، حالا امروز با رونمایی از مدل C20A سبد محصولات رده‌پایین خود را نیز توسعه داده است.

گوشی ریلمی C20A دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی +HD با ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. پنل پشت دستگاه از طراحی خاصی که ریلمی آن را «طراحی هنری ژئومتریک» نامیده بهره می‌برد و میزبان یک ماژول دوربین مربعی شامل دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک فلاش LED است.

مطالب مرتبط:

کار پردازش ریلمی C20A را چیپست هلیو G35 در کنار ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگبایت حافظه داخلی بر عهده دارد. در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای رابط کاربری Realme UI مبتنی بر اندروید ۱۰ هستیم. یک شیار کارت microSD هم برای افزایش حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد.

انرژی ریلمی C20A را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که از طریق درگاه  microUSB تامین شارژ خواهد شد و از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس هم پشتیبانی خواهد کرد. ریلمی هنوز اشاره‌ای به حداکثر سرعت شارژ باتری نکرده است، اما از آنجاییکه این گوشی یک محصول رده‌پایین محسوب می‌شود، به احتمال زیاد از سرعت ۱۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

این مشخصات شاید برای شماآشنا باشند، دلیل آن هم این است که ریلمی C20A یک کوشی کاملاً جدید نیست و در واقع نسخه تغییرنام‌یافته C20 برای بنگلادش است.

گوشی C20A در دو رنگ خاکستری و آبی و به قیمت حدود ۱۰۵ دلار (۸۵ یورو) به فروش خواهد رفت.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید