تصاویر جدیدی از هدفون بی‌سیم XM4 سونی فاش شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از هدفون بی‌سیم XM4 سونی فاش شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از هدفون بی‌سیم XM4 سونی فاش شد

افشین نوری
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 10:24
هدفون سونی

سونی در سال‌های اخیر یکی از بهترین سازندگان هدفون‌های نویزکنسلینگ بوده است و حالا تصاویر جدیدی از یک ایرباد جدید این شرکت به نام WF-1000XM4 فاش شده است.

مطالب مرتبط:

براساس این تصاویر که توسط وب‌سایت The Walkman Blog منتشر شده‌اند، ایرباد XM4 در مقایسه با مدل‌های قبلی خود دارای طراحی گرد و کامپکت‌تری است. در تصاویر جدید همچنین می‌توان انتهای پلاستیکی گوشی‌ها و بازشدگی‌های ایجادشده برای میکروفون‌ها را مشاهده کرد. طبق شنیده‌ها، این هدفون احتمالاً از فناوری صوتی Hi-Res هم پشتیبانی خواهد کرد.

در تصاویر جدید، کیس شارژ XM4 را هم می‌توان مشاهده کرد که در مقایسه با کیس XM3 ضخامت کمتری دارد. همچنین در قسمت پایینی کیس، به خروجی شارژ ۵V/140mA اشاره شده که کمی بیشتر از خروجی ۵V/120mA مدل XM3 است و بنابراین سرعت شارژ سریع‌تری از آن انتظار می‌رود.

تصویر دیگری نیز نشان می‌دهد که XM4 از فناوری شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد. این تصویر، از منوی تنظمیات گوشی اکسپریا ۱ مارک III گرفته شده است که جزئیاتی را درباره یک کیس شارژ بی‌سیم نشان می‌دهد.

براساس اسناد سازمان FCC که اخیراً فاش شده‌اند، ایرباد WF-1000XM4 احتمالاً در تاریخ ۹ ژوئن معرفی خواهد شد. بنابراین به نظر می‌رسد که هدفون جدید سونی به‌زودی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.