تصاویر زنده و قیمت سامسونگ گلکسی F52 5G فاش شد - تکفارس 
تصاویر زنده و قیمت سامسونگ گلکسی F52 5G فاش شد - تکفارس 

تصاویر زنده و قیمت سامسونگ گلکسی F52 5G فاش شد

افشین نوری
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 08:57
F52-5g

انتظار می‌رود گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی F52 5G اواخر این ماه معرفی شود. امروز یکی از کاربران ویبو تصاویر زنده این هندست و برچسب قیمت آن را فاش کرده است. ظاهراً گلکسی F52 5G قیمتی برابر ۲۰۰۰ یوان چین معادل ۳۱۰ دلار/۲۵۵ یورو خواهد داشت. این قیمت در مقایسه با قیمت گلکسی A52 5G که ۳۰۰۰ یوان معادل ۴۳۰ یورو بود قیمت خوبی محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط:

نکته جالب‌توجه درباره گلکسی F52 5G این است که این گوشی دارای یک دوربین هول پانچ در قسمت بالا سمت راست خود است، در حالیکه همه مدل‌های فعلی گلکسی از یک هول پانچ مرکزی بهره می‌برند. در پشت دستگاه نیز یک سیستم دوربین چهارگانه به‌همراه فلاش LED وجود دارد که در گوشه سمت چپ قاب جای گرفته‌اند. این ماژول دوربین مطابق آن‌چیزی است که ما قبلاً در تصاویر سازمان TENAA رویت کرده بودیم.

طبق اسناد TENAA، گلکسی F52 5G دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پشت خود خواهد بود. این گوشی همچنین از یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن +۱۰۸۰p و ترکیب حافظه ۶/۱۲۸ گیگابایت و یک شیار microSD برای افزایش حافظه داخلی بهره خواهد برد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در لبه پایینی گوشی در کنار درگاه USB-C وجود دارد. طبق اسناد سازمان ۳C، باتری ۴۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی F52 5G از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی به‌تازگی در گوگل پلی کنسول هم رویت شده که چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را برای آن نشان می‌دهد. این بدین معنی است که گلکسی F52 5G با وجود قیمت قیمت کمتر، از همان پردازنده گلکسی A52 5G بهره خواهد برد. البته هنوز درباره عرضه جهانی آن اطلاعاتی در دست نیست.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.