مایکروسافت:تمرکز بیشتر بر روی بازی ها PC - تکفارس 
مایکروسافت:تمرکز بیشتر بر روی بازی ها PC - تکفارس 

مایکروسافت:تمرکز بیشتر بر روی بازی ها PC

taham
۶ فروردین ۱۳۹۳ - 14:19
تمرکز مایکروسافت بروی پلتفرم pc

رئیس استودیو مایکروسافت سر فیل اسپنسر در سخنرانی  GDC اعلام کرد که در سال جاری بیشتر تمرکز مایکروسافت بر روی  بازی های PC خواهد بود.

سر فیل اسپسر اعلام کرد که این شرکت ضرر های زیادی در به خاطر توجه نکردن به پلتفرم PC متحمل شده است و در سال جدید بر آن است تا با تلاش بیشتر در این زمینه ضررهای پیشین را جبران کند.وی گفت ما بازار بزرگی را در سال گذشته از دست دادیم و نمیخواهیم این اشتباه را در سال جاری هم تکرار کنیم.

وا همچنین اضافه کرد: مطمئن باشید که ما بروی بازی های ویندوز و پلتفرم PC تلاش بیشتری خواهیم کرد و این قطعی خواهد بود و تمام رقبای خود را حیرت زده خواهیم کرد”

این در حاب است که میبینیم مایکروسافت سالهاست که به پلتفرم خود می بالد و هیچگاه از آن روی گردان نشده بود اما به خاطر سود بیشتر نمیخواهد این بازار بزرگ را هم از دست بدهد.

اسپنسر اطلاعات بیشتری در مورد فعالیت های این شرکت در زمینه PC Gaming نداند اما اعلام کرد که در تابستان آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

او همچنین در مورد انتقاد های اخیر از Game For Windows Live هم صحبت کرد و گفت : بزودی جواب تمام انتقاد ها را با عملکرد خوب خود خواهیم داد.منتظر باشید و به دقت مشاهد کنید.!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.