رقابت داغ لانچر های اندرویدی - تکفارس 
رقابت داغ لانچر های اندرویدی - تکفارس 

رقابت داغ لانچر های اندرویدی

taham
۶ فروردین ۱۳۹۳ - 13:21
رقابت داغ لانچر های اندرویدی

با ورود سیستم عامل اندروید به دنیای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها نرم افزارهای گرافیکی و زیبایی شناختی زیادی پا به عرصه وجود نهادند که از جمله آنها می توان به لانچرهای اندرویدی اشاره کرد.

رقابت داغ بین لانچر های اندرویدی هنوز هم که هنوز است ادامه دارد و این قصه سر دراز خواهد داشت.

در ادامه به معرفی ۲ لانچر محبوب بین کاربران اندروید خواهیم پرداخت.

لانچر قدرتمند next

next luncher که به تازگی نسخه ۳D خود را در اختیار کاربران قرار داده است از محبوب ترین و پرطرفدار ترین لانچر های اندروید به حساب می آید. تمرکز این لانچر بیشتر بر روی طراحی سه بعدی آیکون ها و جلوه های سه بعدی و انیمیشنی فعل و انفعال های گوشی شماست اگر از ظاهر منو گوشی خود خسته شده اید می توانید با نصب این لانچر برروی دستگاه اندرویدی خود ظاهری جذاب و زیبا به دستگاه خود هدیه کنید و از آن لذت ببرید.

از جمله مزیت های این لانچر می توان به تعداد زیاد ویجت ها و تم های آن اشاره کرد که نسبت به لانچر های دیگر از خلاقیت بیشتری هم بهره برده است.

رقابت داغ لانچر های اندرویدی

رقابت داغ لانچر های اندرویدی

 

لانچر GO

Go luncher هم  می توان گفت دومین لانچر محبوب کاریران در سطح دنیاست که ویژگی بارز آن سرعت بالای /ان است شما به هیچ عنوان احساس افت سرعت در عملیات های خود با دستگاه اندرویدی احساس نخواهید کرد.اما زیبایی next luncher را به هیچ عنوان در این لانچر تجربه نخواهید کرد.بسیاری از کاربران کارایی و سرعت را به زیبایی ترجیح می دهند و کار کرد آسان را بهتر میدانند. اما نمیشود به سادگی از کنار زیبایی گذشت.

شاید برای کاربران ایرانی استفاده از Go بهینه تر باشد زیرا لانچر های دیگر نیاز به ریتر و خرید دارند اما این لانچر تا حد زیادی امکانات خود را به صورت رایگان ارائه میدهد.

رقابت داغ لانچر های اندرویدی

رقابت داغ لانچر های اندرویدی

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.