حمایت وزیر ارتباطات از تولید تلفن همراه و تبلت ایرانی - تکفارس 
حمایت وزیر ارتباطات از تولید تلفن همراه و تبلت ایرانی - تکفارس 

حمایت وزیر ارتباطات از تولید تلفن همراه و تبلت ایرانی

مهدی ملکی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:02
گوشی های هوشمند

وزارت ارتباطات در فراخوانی اعلام کرد: از تولید تلفن همراه هوشمند و تبلت، به صورت تامین زیرساخت‌های تولید، اعطای تسهیلات کم‌بهره و یارانه سود برای سرمایه‌گذاری ثابت، سرمایه در گردش، تحقیق و توسعه و صادرات محصولات حمایت می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، این وزارتخانه با توجه به منویات مقام معظم رهبری و با هدف تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» برای ارتقای سهم اقتصاد دیجیتال، بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از ابزارهای نوین ارتباطی، هوشمند و توسعه عدالت ارتباطی فراخوانی برای اجرای «طرح جامع حمایت از توسعه زیست‌بوم همراه، توسعه بازار و فناوری تولید گوشی های هوشمند داخلی» صادر کرده بود که این فراخوان تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

مطالب مرتبط:

با اجرای این طرح، وزارت ارتباطات از تولید گوشی همراه هوشمند و تبلت، به صورت تامین زیرساخت‌های تولید (تامین فضای تولید، تست و ارزیابی محصولات) و همچنین اعطای تسهیلات کم بهره و یارانه سود برای سرمایه گذاری ثابت، سرمایه در گردش، تحقیق و توسعه و صادارت محصولات حمایت می‌کند.

به همین منظور وزارت ارتباطات، اعلام کرد همه تولیدکنندگانی که شرایط موردنظر را دارند مدارک و مستندات خود را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه به معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال کنند.

متقاضیان این طرح باید دارای پروانه تولید و بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه تولید تجهیزات ارتباطی هوشمند، تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات و قطعات تولید گوشی هوشمند و تبلت، تجهیزات و قطعات خطوط تولیدی باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.