اطلاعات تازه درباره تبلت اقتصادی لنوو تب M10 5G - تکفارس 
اطلاعات تازه درباره تبلت اقتصادی لنوو تب M10 5G - تکفارس 

اطلاعات تازه درباره تبلت اقتصادی لنوو تب M10 5G

افشین نوری
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:03
اطلاعات تازه درباره تبلت اقتصادی لنوو تب M10 5G - تکفارس 

به نظر می‌رسد لنوو سحت مشغول کار روی تبلت های جدیدی است. چند روز پیش، تصاویر تبلت یوگا پد پرو متشر شد که آن را با پورت HDMI نشان می‌دادند. حالا خبرهایی درباره یک تبلت دیگر به نام تب M10 5G با فرم فکتور بسیار معمولی شنیده می‌شود.

مطالب مرتبط:

این تبلت ظاهراً یک مدل بسیار اقتصادی بوده و دارای نمایشگری به قطر ۱۰ اینچ با رزولوشن ۱۲۰۰x۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود. در گوگل پلی کنسول هم رندری از این تبلت منتشر شده که به شماره مدل TB-X607Z  برای آن اشاره کرده است.

تبلت لنوو تب M10 5G همچنین مجهز به چیپست کوالکام SM650 خواهد بود که در واقع همان اسنپدراگون ۶۹۰ ۵G با فناوری ساخت ۸ نانومتری است. این پردازنده دارای شش هسته Kryo 560 با سرعت کلاک ۱.۷ گیگاهرتز و ۲ هسته Kryo 560 Gold با سرعت ۲ گیگاهرتز در کنار یک پردازنده گرافیکی Adreno 619L و یک مودم یکپارچه X51 5G است. این چیپست در مقایسه با تراشه هلیو P22 که در داخل مدل‌های قبلی M10 استفاده شده بود، ارتقا خوبی محسوب می‌شود. در کنار این چیپست از ۶ گگیابایت رم نیز استفاده خواهد شد.

لنوو تب M10 5G

اخیراً یک تبلت با همین شماره مدل TB-X607Z، در گیک‌بنچ رویت شده بود که در آنجا نیز به مشخصاتی مانند ۶ گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ ۵G، و اندروید ۱۱ اشاره شده بود.

ما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و نحوه عرضه تب M10 5G نداریم. اما انتظار داریم که این تبلت در همان رویداد معرفی یوگا تب پرو رونمایی شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.