تبلت شیائومی می پد ۵ احتمالاً در ماه جولای معرفی خواهد شد - تکفارس 
تبلت شیائومی می پد ۵ احتمالاً در ماه جولای معرفی خواهد شد - تکفارس 

تبلت شیائومی می پد ۵ احتمالاً در ماه جولای معرفی خواهد شد

افشین نوری
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 16:54
شیائومی می پد ۵

به‌تازگی یکی از تبلت های سری شیائومی می پد ۵ تائیدیه لازم برای یک باتری ۸۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی را دریافت کرده است. گزارش دیگری نیز خبر از معرفی این تبلت‌ ها در ماه جولای داده‌ است.

حالا وانگ تنگ توماس (Wang Teng Thomas) مدیر محصولات ردمی در حساب ویبوی خود گفته است که انتظار نمی‌رود تبلت های سری می پد ۵ در ماه جاری معرفی شوند، اما احتمالاً در نیمه دوم امسال شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود. این گفته‌ها نشان می‌دهد که سری می پد ۵ ممکن است تا ماه جولای رونمایی نشوند.

مطالب مرتبط:

تبلت های سری می پد شیائومی، با آیپد اپل، گلکسی تب سامسونگ و مدیاپد هواوی رقابت می‌کنند. براساس شایعات، شیائومی ممکن است یک مدل می پد ۵ و یک مدل‌ رده‌بالای می پد ۵ پرو معرفی کند، اما حدس زده می‌شود یک مدل سوم نیز در کار خواهد بود. طبق شایعات، نسخه پروی این سری دارای نمایشگر ال‌سی‌دی ۲K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ تاچ سمپلینگ ۲۴۰ هرتز خواهد بود.

همچنین براساس رندرهایی که قبلاً منتشر شده‌اند، مدل پرو، همانند شیائومی می ۱۱، از ماژول دوربین سه‌گانه در پشت خود استفاده خواهد کرد. از طرفی، مدل می پد ۵ ممکن است مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ باشد، در حالیکه مدل پرو احتمالاً از پردازنده Dimensity 1200 مدیاتک بهره خواهد برد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.