لنوو تصاویر تبلت جدید یوگا پد پرو را منتشر کرد - تکفارس 
لنوو تصاویر تبلت جدید یوگا پد پرو را منتشر کرد - تکفارس 

لنوو تصاویر تبلت جدید یوگا پد پرو را منتشر کرد

افشین نوری
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 11:49
لنوو تصاویر تبلت جدید یوگا پد پرو را منتشر کرد - تکفارس 

لنوو به‌تازگی تصاویر جدیدی از یک تبلت جدید یوگا به نام یوگا پد پرو (Yoga Pad Pro) در حساب ویبوی خود منتشر کرده است. طبق این تصاویر، تبلت جدید لنوو دارای یک مکانیسم استند کاملاً متفاوت خواهد بود و با پشتیبانی از HDMI به‌عنوان یک نمایشگر برای کنسول‌های گیمینگ عمل خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

استند جدید، صرفاً یک صفحه ساده نبوده، بلکه دارای برجستگی‌هایی است که به تبلت اجازه می‌دهد تا در حالت‌های مختلفی قرار بگیرد: برای مثال،‌ رو به بالا بایستد یا از بالا آوایزان شود (برای مثال، هنگامی که کاربر مشغول آشپزی است) یا اینکه فقط کمی از روی میز بلند شود.

تصاویر جدید همچنین نشان می‌دهند که یوگا پد پرو از یک قلم استایلوس با ۴۰۹۶ سطوح فشار، برای کشیدن دقیق‌تر خطوط پشتیبانی خواهد کرد. این تبلت در بخش اتصالات، یک پورت USB-C برای شارژ دستگاه و یک درگاه USB-C دیگر برای سایر اتصالات خواهد داشت.

اگر تبلت یوگا پد پرو بتواند با اتصال ساده‌ی HDMI به کابل USB، به‌عنوان یک نمایشگر ثانویه عمل کند، این قابلیت می‌تواند یک ویژگی جدید برای لپ تاپ ها و سایر نمایشگرهای خانگی محسوب گردد، به‌ویژه در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا باعث شده تا مردم کارهای اداری خودشان را از داخل خانه انجام دهند.

لنوو هیچ صحبتی درباره تاریخ معرفی یوگا پد پرو نکرده، اما ما انتظار داریم که این تبلت به‌زودی رونمایی شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.