احتمال معرفی گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G قوت گرفت - تکفارس 
احتمال معرفی گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G قوت گرفت - تکفارس 

احتمال معرفی گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G قوت گرفت

افشین نوری
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 12:55
شیائومی ردمی نوت 10

گوشی پرچمدار ردمی نوت ۱۰ پرو با وجود داشتن مشخصات عالی مانند دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آمولد و همچنین قیمت ارزان‌تر نسبت به رقبای خود، یک ضعف بزرگ دارد و آن اینکه از اتصال ۵G پشتیبانی نمی‌کند.

گسترش شبکه‌های ۵G در سراسر دنیا هرچند این‌روزها به‌خاطر شیوع ویروس کرونا با کندی مواجه شده است، اما این فناوری همچنان به توسعه خود ادامه می‌دهد و حتی شرکت‌های کوچکتر هم به‌دنبال ارائه آن روی دستگاه‌های خود هستند. البته شیائومی چندین گوشی ۵G در بین محصولات خود دارد، اما این هندست‌ها در مقایسه با برند ردمی گران‌ترند.

مطالب مرتبط:

حالا به‌تازگی تصویری از یک گوشی شیائومی فاش شده که نشان می‌دهد این شرکت احتمالاً در حال کار روی نسخه ۵G ردمی نوت ۱۰ پرو است. این تصویر ظاهراً یک تبلیغ رسمی برای بازار اسپانیا است و هندست نمایش‌داده‌شده در آن شباهت زیادی به ردمی نوت ۱۰ پرو دارد.

ردمی نوت ۱۰ پرو 5G

البته در حال‌ حاضر با قطعیت نمی‌توان در این‌باره اظهار نظر کرد، اما اگر شیائومی تصمیم به معرفی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G بگیرد، مطمئناً  آن را با یک چیپست بهتر از اسنپدراگون ۷۳۲G که روی مدل ۴G استفاده شده بود معرفی خواهد کرد.

براساس شایعات، این چیپست به احتمال زیاد اسنپدراگون ۷۵۰G خواهد بود. این چیپست احتمالاً بهترین گزینه برای استفاده در داخل ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G خواهد بود، چراکه اگر از چیپست اسنپدراگون ۷۸۰G در داخل آن استفاده شود، این کار ممکن است فروش گوشی می ۱۱ لایت ۵G را که اخیراً معرفی شده و کمی گران‌تر هم است تحت‌تاثیر قرار دهد.

به غیر از این تفاوت، هنوز معلوم نیست که ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G چه تفاوت‌های‌ دیگری با نسخه ۴G خواهد داشت. اما ما امیدواریم که این دو مدل‌ علی‌رغم شباهت‌های اسمی که دارند، از نظر سخت‌افزاری تفاوت‌های قابل‌توجهی باهم داشته باشند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.