مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی S21 FE فاش شد - تکفارس 
مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی S21 FE فاش شد - تکفارس 

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی S21 FE فاش شد

محمدحسین فرقانی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:47
سامسونگ گلکسی S21 FE

در پی موفقیت نسبی گلکسی S21 FE برای شرکت سامسونگ، انتظار می‌رود تا آخر امسال شاهد مدل جدیدتری از این گوشی، در میان پرچم‌داران سامسونگ باشیم. راس یانگ (Ross Young) اخیراً از عرضه و تولید گلکسی S21 FE از ماه جولای امسال، یعنی از دو ماه دیگر، خبر داد. انتظار می‌رود این دستگاه به‌صورت رسمی در اوت ۲۰۲۱ معرفی و عرضه گردد.

هم‌چنین لازم است ذکر شود تا کنون، رندرهای مختلفی از این دستگاه منتشر شده که نوید طراحی‌ای مشابه طراحی مدل قبلی را می‌دهد؛ مسئله‌ای که خیلی دور از انتظار نیست. هم‌چنین گفته می‌شود مدل S21 FE، از صفحه‌نمایش آمولد ۶٫۴ اینچی و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. ترکیب دوربین‌های این گوشی از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی گوشی سامسونگ گلکسی S21 ضعیف‌تر خواهد بود.

مطالب مرتبط:

سامسونگ گلکسی S21 FE

حافظهٔ داخلی این دستگاه احتمالاً بر اساس ناحیه‌های عرضهٔ آن متفاوت خواهد بود اما به احتمال زیاد، شاهد حافظهٔ ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی خواهیم بود. پردازندهٔ مورد استفاده در این مدل نیز، یا تراشهٔ اگزینوس ۲۱۰۰ (Exynos 2100) یا اسنپ‌دراگون ۸۸۸ (Snapdragon 888) خواهد بود.

هم‌چنین گفته می‌شود گلکسی S21 FE از ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود و در چهار رنگ سفید، خاکستری، صورتی و بنفش عرضه می‌شود. احتمال معرفی مدل سبزرنگ این دستگاه، برای نواحی و بازارهای مختلف، وجود دارد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.