رندرهای جدیدی از گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شد - تکفارس 
رندرهای جدیدی از گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شد - تکفارس 

رندرهای جدیدی از گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 18:56
گلکسی زد فلیپ 3

هفته‌ی پیش تصاویری از گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شد که تا حدودی ظاهر کلی آن را به نمایش گذاشته بود. تنها چند روز بعد،  LetsGoDigital با همکاری جوزپه سانیلی طراح گرافیک معروف موفق شد تا رندرهای جدیدی را براساس تصاویر منتشرشده از گلکسی زد فلیپ ۳ طراحی کند.

گلکسی زد فلیپ 3

تصویر بالا نشان می‌دهد که این گوشی تاشو از صفحه نمایش بیرونی بزرگی بهره برده و در طراحی آن از گلس مات استفاده شده است. براساس این رندرها، نیمه‌ی بیرونی گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ به محافظ گوریلا گلس ویکتوس مجهز خواهد شد.

مطالب مرتبط:

گلکسی زد فلیپ 3

همچنین براساس این رندرها، نمایشگر بیرونی این گوشی حدود ۱٫۸۳ اینچ بوده و قابلیت پخش اعلان‌‌ها به‌طور کامل را خواهد داشت. نمایشگر بیرونی امولد گلکسی زد فلیپ ۱٫۱ اینچ بود و اعلان‌ها را به‌صورت جزئی اطلاع‌رسانی می‌کرد.

ترکیب دوربین دوگانه‌ی این گوشی از حالت افقی به حالت عمودی تغییر پیدا کرده و فضای نسبتاً کمی را اشغال کرده است. گفته ‌می‌شود که سامسونگ در این گوشی همانند گوشی زد فلیپ از دوربین‌های عریض و فوق عریض استفاده کرده و دوربین تله‌فوتو را به‌طور کلی حذف کرده است. همچنین در تصاویر منتشرشده، این گوشی در ۴ رنگ سفید، خاکستری، سبز و آبی مشاهده می‌شود. به احتمال زیاد شرکت سامسونگ گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ را به همراه گلکسی زد فولد ۳ در ماه جولای (تیر) عرضه خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.