سامسونگ تامین‌کننده اصلی نمایشگر آیفون ۱۳ خواهد بود - تکفارس 
سامسونگ تامین‌کننده اصلی نمایشگر آیفون ۱۳ خواهد بود - تکفارس 

سامسونگ تامین‌کننده اصلی نمایشگر آیفون ۱۳ خواهد بود

افشین نوری
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:42
سامسونگ

رسانه‌های کره‌ای گزارش داده‌اند که سامسونگ امسال ۱۱۰ میلیون پنل اولد (OLED) برای گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۳ تامین خواهد کرد. پنل‌های ساخته‌شده برای مدل‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس، دارای یک صفحه LTPO خواهند بود که نرخ‌ نوسازی ۱۲۰ هرتز را بدون مصرف زیاد باتری فراهم خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

بخش عمده‌ی پنل‌های LTPO، توسط سامسونگ و بقیه توسط ال جی تامین خواهند شد، اما بوردهای RFPCB که نمایشگرهای اولد را به گوشی متصل خواهند کرد همگی توسط سامسونگ الکترو-مکانیکس و سامسونگ دیسپلی تامین خواهند شد. البته شرکت چینی یونگ‌پونگ الکترونیکس نیز، به‌عنوان شریک سامسونگ الکترونیکس، به این گروه اضافه خواهد شد.

بوردهای RFPCB در عین‌حال که بسیار مستحکم هستند، انعطاف‌پذیر نیز هستند و می‌توانند با طراحی‌های محصولات زیادی سازگار باشند. این بوردها همچنین سیگنال‌های الکتریکی را با سرعت بیشتری انتقال می‌دهند. آیفون‌ ۱۳ و ۱۳ مینی که ظاهراً نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالا نخواهند داشت، از بوردهای معمولی و  ارزان‌تر FPCB بهره خواهند برد.

اپل حداقل به ۱۶۹ میلیون پنل اولد برای آیفون‌های امسال خود نیاز دارد که ۱۱۰ میلیون تای آن توسط سامسونگ دیسپلی، ۵۰ میلیون تا توسط ال جی دیسپلی و ۹ میلیون تا توسط شرکت BOE تامین خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.