تماشا کنید: ویژگی‌ها و طراحی هارمونی او اس ۲٫۰ نمایش داده شد - تکفارس 
تماشا کنید: ویژگی‌ها و طراحی هارمونی او اس ۲٫۰ نمایش داده شد - تکفارس 

تماشا کنید: ویژگی‌ها و طراحی هارمونی او اس ۲٫۰ نمایش داده شد

مهدی حلوائی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 21:44
هارمونی و اس 2.0

قرار است که هوآوی سیستم‌عامل هارمونی او اس ۲٫۰ را در ماه آینده به دستگاه‌های خود اضافه کند. در حالی که این سیستم‌عامل در مرحله‌ی بتا قرار دارد، امروز ویدیویی ۴ دقیقه‌ای در ویبو منتشر شد که تمام ویژگی‌های اصلی آن را به نمایش گذاشت.

مهم‌ترین تغییر در این سیستم‌عامل، اضافه‌شدن کنترل سنتر جدید به آن است که از قسمت بالا در سمت راست قابل دسترسی است. قسمت بالا سمت چپ نیز موتور جستجوی گوشی را باز می‌کند. همچنین علامت فلش رو به پایین نیز به اعلان‌ها اشاره دارد.

مطالب مرتبط:

دستگاهی که در این ویدیو مورد استفاده قرار گرفت، گوشی هوآوی میت ۴۰ پرو است. اپلیکیشن‌ها در این گوشی بسیار سریع‌‍تر از دیگر دستگاه‌های اندرویدی باز می‌شوند. با این وجود، فرد حاضر در ویدیو یادآوری می‌کند که تنها اپلیکیشن‌های داخلی با این سرعت باز شده و شاید این مورد برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث مانند بازی‌ها، مرورگرها و غیره صدق نکند.

سیستم‌عامل هارمونی او اس ۲٫۰ از نظر ظاهری شباهت‌ بسیاری به EMUI 11 دارد. این سیستم‌عامل از طراحی خوبی برخوردار بوده و منطقی است که هوآوی در طراحی آن تغییرات زیادی را به‌وجود نیاورد. هنوز مشخص نیست که آیا سیستم‌عامل هارمونی او اس جدید براساس اندروید طراحی شده و یا به‌طور کلی از نو طراحی شده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید