قابلیت توییتر اسپیس برای همه کاربرانی که حداقل ۶۰۰ فالوور دارند فعال شد - تکفارس 
قابلیت توییتر اسپیس برای همه کاربرانی که حداقل ۶۰۰ فالوور دارند فعال شد - تکفارس 

قابلیت توییتر اسپیس برای همه کاربرانی که حداقل ۶۰۰ فالوور دارند فعال شد

افشین نوری
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 11:26
قابلیت توییتر اسپیس برای همه کاربرانی که حداقل ۶۰۰ فالوور دارند فعال شد - تکفارس 

توییتر دیروز در وب‌سایت خود اعلام کرد که قابلیت اسپیس را برای همه کاربرانی که حداقل ۶۰۰ فالوور دارند باز می‌کند. همانطور که می‌دانید اسپیس یک قابلیت چت صوتی است که به یک میزبان اجازه می‌دهد تا با سایر کاربران توییتر گفتگوی صوتی داشته باشد. کاربران هم می‌توانند به گفتگوها گوش داده یا در آن‌ها مشارکت کنند.

توییتر همچنین اعلام کرده که به‌زودی امکانات جدیدی به اسپیس اضافه خواهد کرد. مهم‌ترین آن‌ها، قابلیت “Ticketed Spaces” خواهد بود که به میزبانان اسپیس اجازه می‌دهد تا گفتگوهای خود را پولی کنند. برای تست این قابلیت، فعلاً تعداد محدودی از کاربران قادر به اجرای آن خواهند بود.

مطالب مرتبط:

قابلیت دیگر اسپیس این خواهد بود که کاربران خواهند توانست یادآوری‌هایی برای اسپیس‌های آینده خود تنظیم کنند. از قابلیت‌های دیگری که قرار است به اسپیس اضافه شوند می‌توان به اسپیس‌های هم‌میزبان (Co-hosted Spaces)، دسترسی بهتر به اسپیس‌ها از طریق یک آیکون موجود روی فید توییتر و بهتر شدن کپشن‌گذاری زنده اشاره کرد.

توییتر این قابلیت‌ها را برای رقابت با اپلیکیشن کلاب هاوس ارائه خواهد کرد. کلاب هاوس در حال‌حاضر محبوبیت زیادی بین کاربران دارد و کار خود را در میانه‌های شیوع ویروس کرونا را شروع کرد و توانست به‌خاطر موضوع قرنطینه، افراد زیادی را جذب خود کند.

توییتر درباره سرویس اسپیس خود گفته است:

شما همیشه افراد را براساس توییت‌هایشان دنبال می‌کردید، حالا اسپیس به شما این اجازه را می‌دهد تا صدای آن‌ها را نیز بشنوید و به‌طور زنده درباره آنچه که در حال اتفاق افتادن است یا آنچه که برای شما اهمیت دارد صحبت کنید. اسپیس گفتگوهای باز و واقعی را در توییتر تشویق می‌کند، موضوعی که تنها با صدای زنده و شفاف انسان‌ها قابل تحقق است.

برای کسانی که هنوز آشناییچندانی با اسپیس ندارند باید بگوییم که آیکون اسپیس، در بالای فید توییتر و در داخل یک دایره بنفش‌رنگ قرار دارد. برای ایجاد یک اسپیس، روی گزینه Tweet و سپس روی آیکون Spaces کلیک کنید. اگر این آیکون را نمی‌بینید، قابلیت اسپیس احتمالاً در حال‌حاضر برای شما قابل‌دسترس نیست.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.