گوشی‌های امسال موتورولا اج دوربین‌های متفاوتی خواهند داشت - تکفارس 
گوشی‌های امسال موتورولا اج دوربین‌های متفاوتی خواهند داشت - تکفارس 

گوشی‌های امسال موتورولا اج دوربین‌های متفاوتی خواهند داشت

افشین نوری
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:30
گوشی‌های امسال موتورولا اج دوربین‌های متفاوتی خواهند داشت - تکفارس 

ما براساس اطلاعاتی که قبلاً درباره گوشی‌های امسال موتورولا اج (Edge) فاش شده بود می‌دانیم که موتورولا در حال آماده‌سازی چهار مدل اج است که دارای نام‌های رمزی Sierra ،Berlin ،Berlin NA و Kyoto هستند. حالا وب‌سایت Technik News اطلاعات تازه‌ای درباره دوربین مدل‌های Berlin و Berlin NA منتشر کرده است.

مطالب مرتبط:

طبق اطلاعات این وب‌سایت، هر دوی این هندست‌ها مجهز به دوربین‌های سلفی ۳۲ مگاپیکسلی OmniVision OV32B40 خواهند بود. اما مدل Berlin برای دوربین اصلی پشت خود از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی S4KHM2 و مدل Berlin NA از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی S5KHM2 بهره خواهد برد. هر دو سنسور توسط سامسونگ تامین خواهند شد.

برای دوربین التراواید، مدل Berlin از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی OmniVision OV16A10 در کنار یک دوربین عمقی ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد، اما مدل Berlin NA مجهز به یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی S5K4H7 و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

چند روز پیش نیزمشخصات دوربین مدل Kyoto لو رفت و این گوشی احتمالاً از همان سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی S4KHM2 سامسونگ برای دوربین اصلی خود استفاده خواهد کرد. برای سنسورهای التراواید و عمقی نیز از همان دوربین‌های مدل Berlin NA بهره خواهد برد. البته مشخصات دوربین سلفی Kyoto هنوز مشخص نیست.

متاسفانه ما هنوز اطلاعات چندانی درباره چهار مدل اج موتورولا نداریم، اما گفته می‌شود که مدل Kyoto نسخه لایت این سری خواهد بود و مدل‌های Berlin و Sierra جایگزین مدل‌های اج و اج پلاس که سال گذشته معرفی شدند خواهند شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.